|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
villende
|
![]() OMG! Edina og Saffron finnes i virkelighetenOk, ikke helt Edina. Faktisk hakket verre enn Edina. Men reaksjonen min etter å ha sett denne og reagert med sjokk og vanntro ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: OMG! Edina og Saffron finnes i virkelighetenDen der så jeg sist den gikk på tv, og det hele er veldig spesielt.
![]() |
#3 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: OMG! Edina og Saffron finnes i virkelighetenUgh - jeg så det programmet på tv for en stund siden, og jeg hadde så inderlig vondt av den jentungen, som måtte være den ansvarlige voksne i stedet for mor si.
![]() |
#4 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: OMG! Edina og Saffron finnes i virkelighetenJeg har bare "scrollet" meg gjennom noen minutter, men det var nok til å få meg til å bli helt : |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: OMG! Edina og Saffron finnes i virkelighetenHerlighet, er det mulig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: OMG! Edina og Saffron finnes i virkeligheten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: OMG! Edina og Saffron finnes i virkelighetenJeg satt sjokket igjennom hele episoden. Pusta litt bedre når hun på slutten sa til datteren at hun ønsket at hun ikke ble glamormodell og at hun gikk på universitetet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|