|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Princess Skids and Scars
|
Det er så NYDELIG. Det er VÅR!Denne våren har jeg ventet en evighet på. Vinteren i år har vært særdeles kjip. Det kribler i hele kroppen når jeg kjenner solstrålene varme. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
kamerat
|
Sv: Det er så NYDELIG. Det er VÅR!Betyr dette at jeg bør gå ut og kjøpe meg en is?
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Det er så NYDELIG. Det er VÅR!Hvor? |
|
|
|
#5 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det er så NYDELIG. Det er VÅR!Vår? Den har vært her og forsvant. Her er det knallsol og vindstille, skikkelig påskesteming.
|
|
|
|
#6 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Det er så NYDELIG. Det er VÅR!Fnis... I Oslo er det vår samme hva kalenderen sier. Så på værmeldingen at det pr definisjon faktisk er vår nå. Eller var det svensk værmelding? Ja ja, same shit osv. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
kamerat
|
Sv: Det er så NYDELIG. Det er VÅR!Jeg er i Oslo! :rømmerut:
|
|
|
#9 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Sv: Det er så NYDELIG. Det er VÅR!Her er det 10 cm nysnø, og absolutt ikkje vår i sikte |
|
|
|
|
|
#11 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Det er så NYDELIG. Det er VÅR!Her forsvant våren i løpet av helga - den er godt gjemt under 20 cm våt og ekkel snø. Men i følge værmeldingen så kommer våren tilbak i løpet av uka. Jeg gleder meg!!
|
|
|
#12 |
|
Egenial
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det er så NYDELIG. Det er VÅR!Det er vår her også. Synd for den snøen som falt og tok feil. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Egenial
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det er så NYDELIG. Det er VÅR!Se her da: http://www.adressa.no/vaeret/article827198.ece |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Det er så NYDELIG. Det er VÅR!
Ja i OSLO ja. |
|
|
|
#17 |
|
Hertuginne
|
Sv: Det er så NYDELIG. Det er VÅR!I dag spiste jeg formiddagsmat sammen med mannen ute på trappen, jeg laget vafler til oss. Han har permisjon, jeg har noen dager med ferie og barna var i barnehage. Det var bare helt utrolig deilig å sitte der i vårsola, se på krokusen som blomstrer og legge planer for hva vi skal gjøre med hagen i år. VÅR!!!!
|
|
|
#19 |
|
Shake it out!
|
Sv: Det er så NYDELIG. Det er VÅR!Det er kjempedeilig!
|
|
|
#20 |
|
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
Sv: Det er så NYDELIG. Det er VÅR!
Det snør, det snør, tiddelibom. Du verden hvor fort været endrer seg.
|
|
![]() |
|
|