|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Mobil til førsteklassingSnuppa skal få mobil til jul. Vi har ikke hustelefon, og hun er av og til alene hjemme, så hun trenger det. Men den kommer nok ikke til å bli mye brukt.
![]() |
#2 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mobil til førsteklassingJeg tror det er lurt med den øverste som kan klappes sammen. Da er telefonen mer beskyttet mot støt og skrap på skjermen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Mobil til førsteklassingDet vi har landet på til Poden (som er snart ni og har hatt telefon et par-tre år) er den bortimot billigste mobilen fra Clas Ohlson. Det gjør det mye mindre dramatisk om den skulle bli knust, stjålet eller vannskadet i løpet av skoledagen eller på vei til og fra. Spilling, fotografering og musikk har han andre dingser til, som han ikke får lov til å ha med seg på skolen. Han er overhodet ikke interessert i telefoner, og jeg har ikke fått med meg at noen av kameratene hans er det heller. Han kunne nok godt tenkt seg en ny iPhone til å spille på - han har arvet en gammel en, uten sim-kort - men han får en iPod Touch til jul i stedet, det tror jeg er vel så bra.
![]() |
#4 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Mobil til førsteklassingTakk for innspill! Da skal jeg bestille klapptelefonen. Den er billigst (239 på CDON uten abonnement) og som dere sier, den er mer robust enn den andre. Tipper Snuppa blir fornøyd uansett.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Mobil til førsteklassingHenger meg på tråden, også førsteklassing. Men jeg er litt opptatt av stråling. Noen som vet om noen som vil funke til 1. klassing? Den må ha lav stråling.
![]() |
#6 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Mobil til førsteklassingHva heter den øverste? Er det touch screen - jeg antar at det er enklere å betjene enn de gammeldagse knappemenyene?
![]() |
#8 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Mobil til førsteklassingJeg tenkte at enkelt var det lureste da mine fikk telefon; tror det var på 8-årsdagen (starten av 3. klasse). Det viste seg å være en tabbe, fordi begge to veldig fort savnet mulighet til å ha musikk på telefonen og ta bilder. De endte derfor med å spare selv og kjøpe noe mer avanserte telefoner selv nokså raskt.
![]() |
#9 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2011
![]() |
![]() Sv: Mobil til førsteklassing
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Mobil til førsteklassingGlemte link: |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Mobil til førsteklassingAng. stråleverdier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Mobil til førsteklassingSnuppa har en Sony Ericsson spirio. Den betalte vi 399 for, og dekker behovet for "hustelefon" svært godt. Den er med når hun hår ut på eytermiddagene. Da ligger den i en Hello Kitty-mobilstrømpe.
![]() |
![]() |
|
|