|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
fri
|
![]() Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?Denne næringslivstoppen liker visst å provosere, og jeg innrømmer; jeg ble provosert. Snakker om aktikvarisk holdning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?Jeg trengte ikke mer enn å åpne linken, så så jeg hvem det var. Jeg har lest et intervju med han før og orker ikke å lese ett til. Han hadde visstnok aldri trillet barnevogna, det var ikke for mannfolk.
![]() |
#3 |
Borte
|
![]() Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?Det ble så karikert at det er vanskelig å gjøre annet enn å fnise.
![]() |
#5 |
fri
|
![]() Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?Skulle jeg i det hele tatt vurdert å få meg en attpåklatt, måtte det definitivt vært med en mann som ikke bare ønsker jeg pappaperm, men også vil være svært delaktig i hele oppveksten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?Jeg kan også rekke opp hånda, siden jeg ønsker meg en mann som tar pappaperm (og har en som har tatt det, tre ganger, og mer enn pappaukene.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
tradisjonell figur
|
![]() Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?Nommin så søt, tenk å ikke like å se at mennesker uten pupper triller en barnevogn
![]() |
#9 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?Det er hvertfall helt tydelig at denne mannen har helt andre verdier enn meg, men jeg blir ikke provosert. Så lenge de har det bra sammen og det funker for dem, bryr jeg meg ikke.
![]() |
#10 |
Helt konge
|
![]() Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?Jøss. Selv synes jeg ikke menn som ute av stand til å trille barnevogn, ta pappaperm eller utsette styremøtet til etter at at den langtekkelige fødselen er over er særlig tiltrekkende. Med andre ord så ville jeg ikke hatt spradebassen som far til mine barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
maler
|
![]() Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?Jeg tar gjerne en pappa med noen millioner også. Dvs mannen min kan godt skaffe dem, jeg bytter han ikke ut. Men jeg vil ikke ha en mann som prioriterer møte på jobben over fødsel det første døgnet, da hadde det ikke blitt flere barn for å si det sånn.
![]() |
#13 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?Det overrasker meg ikke at de som vanker i hans krets ikke tar pappaperm. De er stort sett superbizzi forretningsmenn som bare MÅ tenke jobb hele tiden. Kanskje det er derfor de har "lykkes" og blitt rike?
![]() |
#14 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?Jeg vil ha en mann som tar sin del av permisjonen, og da snakker jeg om mer enn pappaperm-ukene. Jeg vil dessuten ha en mann som tar sin del av absolutt alt annet, fra barnevogntrilling via nattevåk og bleieskift. Hadde han kunnet skulle han jammen fått tatt halvparten av graviditeten, fødselen og ammingen også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?For et underlig spørsmål å stille. Er det stilt retorisk? For i såfall lurer jeg på om han egentlig ønsker å få høre i retur at han er en skikkelig uattraktiv mann, slesk posering til tross.
![]() |
#17 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?For et sjarmtroll.
![]() |
![]() |
#19 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?
Ja, det er alltid noe godt i alle.
![]() |
![]() |
|
|