|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ser lyst på livet
|
![]() Jeg undresLink til saken. Avisen i dag er det oppslag om ordførerens ektefelle, som ser ut til å ha tabba seg litt ut. Jeg lurer på om grunnen til at vedkommende ikke henges mere ut, er det det at vedkommende ikke hører til FrP? Sist redigert av annemede : 24-11-11 kl 13:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg undresHvis det er saken i BT du hentyder til, så skjønner ikke helt hva du mener med å blande inn parti her? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg undresJeg skjønner ikke hva du snakker om engang. Kanskje greit med link om en vil diskutere noe eller har en mening om noe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: Jeg undres
Jeg skjønner ikke hvilken sak du snakker om, og det høres det ikke ut som om Elisabeth gjør heller.
![]() |
#6 |
Jeg mener det ikke har noe med ordføreren å gjøre. Jeg mener ikke at hun kan stå ansvarlig for hva mannen gjør i forretningslivet. Men det er nok ikke heldig for henne at mannen får slike avisoppslag. Folk tenker jo sitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Jeg undresHm, det er jo han som har dummet seg ut, ikke ordføreren. Det er vel i utgangspunktet en fin ting at ikke ektefellen dras ned i søla, selv om sannsynligvis må kjenne mannens økonomi. og igjen - toppopilitikere skal være nær plettfire, det er ikke dette.
![]() |
#10 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Media har nok FrP nå, Per Sandberg.
![]() |
#11 |
Flax
Hvor: Bergen
Jeg er helt enig med deg, annemede.
![]() |
#12 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Jeg undresJeg tror økonomitrøbbel ville blitt temmelig nøye gransket i de fleste andre partier. Særlig SV, FrP gjør det på en måte sterkere i sedelighetssaker og om de kan proklamere seg "dårlig behandlet".
![]() |
#14 |
![]() Sv: Jeg undresOg leser idag at han slutter som advokat med umiddelbar virkning. Han som gikk ut i tidligere i uken og omtrent forsvarte hvorfor han holdt tilbake pengene. Hvorfor ikke bare innrømme alt med en gang istedenfor å prøve seg på løgner? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg undresJada, jada, alle er ute etter FrP.
![]() |
#16 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Jeg undresJeg kommer ikke på noen eksempler der FrP-politikere har blitt hengt ut pga. ektefellenes eskapader, egentlig?
![]() |
#17 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Jeg undresSånn generelt blåses vel økonomi mer opp hvis det er partier på venstresiden enn med dem et stykke ut på høyresiden, syns jeg - og på en måte er det naturlig ut fra at de et stykke ut på høyresiden ofte er mer tilbøyelig til å kalle ting "smart", "god forretning" og "noe alle ville gjort hvis de fikk sjansen". Altså ikke noen stor sak for deres velgere. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|