Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Trenger litt hjelp

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-11, 23:28   #1
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Trenger litt hjelp

Me skal møblere ein vegg på litt over tre meter. Veggen skal malast grå. Det skal vere tv der (42") og det skal vere plass til dvd-spelar og dekodar. Så eg trur me må gå for ein tv-benk. Men me må ha noko meir. Det blir veldig tomt med berre ein tv og ein tv-benk på litt over tre meter vegg.

Så langt har eg vurdert desse to:

Quadra frå Bohus. Den er litt over to meter og rein kvit.

Eller denne frå Ikea:

Den frå Ikea finnes også i grått. Det var litt fint.

Men altså, kva meir enn tv-benk? Bokhyller og cd-hyller skal plasserast i kjellar. Wii og diverse skal inn på leikerom. Men det er klart litt lagringsplass er berre eit pluss, særleg til dvd-plater.

Gammel 02-12-11, 23:09   #2
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger litt hjelp

Eg ønsker meg eit lydanlegg rundt tven, det er det jo naturleg å ha plass til på tv-møbelet. Elles tenker eg det er litt luksus å ikkje ha så mykje bokhyller og slikt rundt tven, viss du har plass til å ha det ein annan plass. Noko slikt kan jo vere med på å bryte opp veggen og gjere han til noko meir enn ein tv-vegg.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:12.