|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor selger de juletrær nå (Oslo vest, Bærum øst)Finnes det en Plantasjen i nærheten? Jeg kjøpte to trær til å ha ute forrige dagen på nettopp Plantasjen.
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvor selger de juletrær nå (Oslo vest, Bærum øst)Jeg så trær(store) i potter på Mester Grønn på Sandvika Storsenter denne uken.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvor selger de juletrær nå (Oslo vest, Bærum øst)I potter? Er det lurt eller dumt om treet skal stå ute?
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvor selger de juletrær nå (Oslo vest, Bærum øst)
Aner ikke. Jeg har aldri sett slike før, men det så fint ut, da.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor selger de juletrær nå (Oslo vest, Bærum øst)
Jeg har hatt utendørs tre i potte, og det går helt fint. Men ikke vann det for mye, og bare vann i mildværsperioder så ikke rota fryser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor selger de juletrær nå (Oslo vest, Bærum øst)Så veldig pene juletrær til salgs på hjørent ved Ullevål stadion her om dagen.
![]() |
|
|