|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hjelp til lesing av første mønsterlue, Haster littjeg er nå ferdig med å strikke første del, så står det skift til rundpinne 5 og strikk to rapporter. Betyr det at det blir tre runder fra med når man bytter om til pinne nummer 5 eller skal det kun være en omgang fra man har byttet over til pinne nummer 5??
![]() |
#2 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp til lesing av første mønsterlue, Haster littEn rapport og en runde er ikke det samme. En rapport er en gjentagelse av mønsteret, og hvor mange runder det er er ikke mulig å si for meg som ikke har sett mønsteret. Men du starter å telle med den runden der du bytter til pinne 5.
![]() |
#3 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp til lesing av første mønsterlue, Haster littMen rapporten strikkes i hovedfargen så nå er jeg på runde to etter ombytte jeg...kanskje gjort det feil da? Søren og,har det alltid så travelt at jeg ikke kan vente på svar.
![]() |
|
|