Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Til New York igjen ... Shoppingtips

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-07, 20:54   #1
Mica
Djevelsk

Mica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Kul

Til New York igjen ... Shoppingtips

Ja jeg vet jeg er litt grusom, men jeg har nettopp bestilt tur til New York igjen.. ja det er jo 1,5 år siden sist (men bare fordi jeg var 3 uker i London i høst)

Denne gangen reiser jeg uten mann, han ble uansett ikke like lykkelig som meg hver gang jeg trakk kreditt kortet - eller da jeg kjøpte 7 par sko i løpet av en time den første dagen. Så denne gangen reiser jeg sammen med Aba, og jeg gleder meg skikkelig til venninne shopping- nyte atmosfæren- ha det gøy. Vi reiser i Mai

Jeg er jo relativt dreven på shopping i New York, elsker å shoppe i Soho, 21th Century er jeg erfaren på, DSW (design sko til outlet priser), Banana republic og ja. Har litt lyst til å dra til Willamsbourg (Brooklyn) og besøke noen av vintage butikkene der (fikk litt smaken på vintage klær da jeg var i London i Høst)

Men blir uansett veldig glad for tips om hva jeg MÅ eller BØR kjøpe eller dra og se.

Jeg får kose meg med denne tråden, for jeg har nemlig innført ett selvoppnevnt shoppingforbud frem til avreise i Mai (og da regnes ikke med de 6 par Fornarina skoene jeg kjøpte i Tallinn for 2 uker siden - de var på 70% salg og på estisk kurs så det teller egentlig ikke )

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:36.