|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan noen hjelpe meg å mene noe om pris på bruktbil?Har lovet noen gamle å hjelpe med å selge bil på finn. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Kan noen hjelpe meg å mene noe om pris på bruktbil?Jeg synes ikke det høres realistisk ut, med tanke på bulkene.
|
|
|
#3 |
|
lettere utlada
|
Sv: Kan noen hjelpe meg å mene noe om pris på bruktbil?Jeg var inne på Finn nå og kikket litt på tilsvarende biler.
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Sv: Kan noen hjelpe meg å mene noe om pris på bruktbil?Flott! Takk for svar! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan noen hjelpe meg å mene noe om pris på bruktbil?Når en bil begynner å bli en del år, så betyr nødvendigvis ikke småbulker så mye. Men samtidig, hvis det er bulker der rust har slått til, eller det er slik at det kan komme til å gjøre det, blir jeg med en gang litt skeptisk. Samtidig kan rust på ytre chassis være ganske grei å hanskes med kontra rust en del andre steder. "Parkeringsbulker" kan i noen tilfeller lønne seg å få fikset, men i en del tilfeller ikke.
|
|
|
#6 |
|
Kontrollfrik
Sv: Kan noen hjelpe meg å mene noe om pris på bruktbil?Takk for svar! Jeg vet dessverre ikke motorstørrelsen. Skal sjekke. Jeg har heller ikke sett skadene. De stakkars nitti år gamlingene er leie seg for å måtte selge sin kjære bil, jeg tror det var en tung beskjed for gamlefar å få vite at han ikke kan kjøre mer.. Men sånn er det jo. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan noen hjelpe meg å mene noe om pris på bruktbil?Motorstørrelse, motoreffekt (i kW, ikke hestekrefter - men det er bare å multiplisere med 1,36, så har man kW->HK). får du også oppgitt ved å legge inn registreringsnummeret inn på f.eks. www.mekonomen.no.
|
|
|
#8 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Kan noen hjelpe meg å mene noe om pris på bruktbil?Spander 2000,- og ta en bruktbiltest på NAF. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Kan noen hjelpe meg å mene noe om pris på bruktbil?Obelix har en god ide. At det følger med vurdering av tilstand fra NAF er ofte veldig positivt, og kan gjøre at folk som meg :meg: tør å kjøpe bruktbil direkte og ikke via forhandler. Man kan få flere potensielle kjøpere av det, rent bortsett fra at man får en vurdering av pris. |
|
|
|
![]() |
|
|