|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Teaterspørsmål - hva betyr det når det er unummererte seter på Nationaltheateret?Jeg skulle kjøpe billetter til en teaterforestilling (Abigails party) på Hovedscenen på Nationaltheateret, men så så jeg at det var unummererte seter. Hva i alle dager betyr det? Vi er fire stykker som skal dra, og vil helst ha gode seter og sitte sammen. Det kan man jo ikke garantere når det er unummerert. Er dette vanlig? Jeg har aldri vært borti det før, så jeg ble skeptisk. Teaterforestillingen går også kun i knappe to uker, så jeg ble usikker på om dette er noe alternativt som jeg ikke egentlig vil på ... Noen teaterkjennere som kan opplyse meg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Teaterspørsmål - hva betyr det når det er unummererte seter på Nationaltheateret?Jeg har bare vært på unummererte seter på barneteater, og da blir det jo "først til mølla"-prinsippet når de åpner døren. Og køen til døren gjerne lang før de har åpnet den. Liker best når det er nummererte, jeg, mindre stress. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Teaterspørsmål - hva betyr det når det er unummererte seter på Nationaltheateret?Er du sikker på at det er på Hovedscenen? Det har jeg aldri vært med på før.
![]() |
#6 |
Peppy!
|
![]() Sv: Teaterspørsmål - hva betyr det når det er unummererte seter på Nationaltheateret?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Teaterspørsmål - hva betyr det når det er unummererte seter på Nationaltheateret?Sitte på stoler på orkestergraven :been at the opera done that: i så fall blir det ikke no drinker i baren, bare rett på plass.
![]() |
|
|