Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Teaterspørsmål - hva betyr det når det er unummererte seter på Nationaltheateret?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-11, 11:30   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Teaterspørsmål - hva betyr det når det er unummererte seter på Nationaltheateret?

Jeg skulle kjøpe billetter til en teaterforestilling (Abigails party) på Hovedscenen på Nationaltheateret, men så så jeg at det var unummererte seter. Hva i alle dager betyr det? Vi er fire stykker som skal dra, og vil helst ha gode seter og sitte sammen. Det kan man jo ikke garantere når det er unummerert. Er dette vanlig? Jeg har aldri vært borti det før, så jeg ble skeptisk. Teaterforestillingen går også kun i knappe to uker, så jeg ble usikker på om dette er noe alternativt som jeg ikke egentlig vil på ... Noen teaterkjennere som kan opplyse meg?

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 11:34   #2
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Teaterspørsmål - hva betyr det når det er unummererte seter på Nationaltheateret?

Jeg har bare vært på unummererte seter på barneteater, og da blir det jo "først til mølla"-prinsippet når de åpner døren. Og køen til døren gjerne lang før de har åpnet den. Liker best når det er nummererte, jeg, mindre stress.

hilsen
ikke-teater-kjenner-akkurat

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 11:41   #3
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teaterspørsmål - hva betyr det når det er unummererte seter på Nationaltheateret?

Er du sikker på at det er på Hovedscenen? Det har jeg aldri vært med på før.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 11:58   #4
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helt sikkert! Trippelsjekket!

Gammel 04-12-11, 12:41   #5
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det betyr bare at du kan sitte der du vil. Det kan vere greit å vere tidleg ute, når det er unummerert.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 19:45   #6
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Standard

Jeg skjønte betydningen av unummerert altså. Det jeg ikke får taket på er om det er fordi det er noe sært over dette stykket, som gjør at det er så pussig ... uformelt, eller hva jeg skal kalle det. Det er jo helt håpløst å booke billetter til flere personer, og ikke vite om man kommer til å få sitte sammen, eller at man risikerer å få seter på kjipt sted i salen.

Gammel 04-12-11, 21:52   #7
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitte på stoler på orkestergraven :been at the opera done that: i så fall blir det ikke no drinker i baren, bare rett på plass.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:42.