Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Reklamasjon på jakke/hvordan få tak i distriktssjef

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-11, 23:48   #1
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Reklamasjon på jakke/hvordan få tak i distriktssjef

Ja det har seg slik at svigerinnen min kjøpte en dunjakke på Only for et par mnd siden, men hun har ikke spart på kvitteringen (noe som ikke var nødvendig....for de kunne finne kjøpet på datakassen hvis man hadde dato for kjøpet)
Jenta i butikken måtte ringe sjefen sin (distriktssjefen som jeg forstod), siden de ikke hadde hatt noen reklamasjoner på denne jakken tidligere, hun kom tilbake og sa at det var nok en dunpose som hadde sprengt og dermed ikke reklamasjonsgrunnlg (det tyter dun ut av omtrent alle sømmene, så den dunposen må være stor)
Jeg ba da om tlf eller mail adr til "ledelsen" med det hadde hun ikke lov til å gi ut
Hadde dere bare dritt i det?
Stemmer det at det ikke er reklamasjonsgrunnlag?
Hvem er det som eier/driver Only kjeden?

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 23:50   #2
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Reklamasjon på jakke/hvordan få tak i distriktssjef

Hvis hun hadde skjønt at du ikke var enig i denne avgjørelsen, skulle hun hvertfall skrevet ned ditt navn og telefonnummer... Jeg jobbet i butikk der vi fikk en del reklamasjoner vi ikke fikk lov til å ta avgjørelser på selv, og sa alltid til kundene at sjefen skulle ringe dem tilbake når hun var på plass igjen.

OM det er reklamasjonsgrunnlag eller ei aner jeg ikke, men det høres noget rart ut at det ikke skal være det!

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 23:54   #3
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reklamasjon på jakke/hvordan få tak i distriktssjef

Only tilhører bestsellerkjeden. Du kan se litt inne på linken her om du finner noen kontaktinformasjon.

http://no.bestseller.com/outfitters-nation

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:00.