|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
nygift
|
![]() Reklamasjon på jakke/hvordan få tak i distriktssjefJa det har seg slik at svigerinnen min kjøpte en dunjakke på Only for et par mnd siden, men hun har ikke spart på kvitteringen (noe som ikke var nødvendig....for de kunne finne kjøpet på datakassen hvis man hadde dato for kjøpet)
![]() |
#2 |
Einsam
|
![]() Sv: Reklamasjon på jakke/hvordan få tak i distriktssjefHvis hun hadde skjønt at du ikke var enig i denne avgjørelsen, skulle hun hvertfall skrevet ned ditt navn og telefonnummer... Jeg jobbet i butikk der vi fikk en del reklamasjoner vi ikke fikk lov til å ta avgjørelser på selv, og sa alltid til kundene at sjefen skulle ringe dem tilbake når hun var på plass igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reklamasjon på jakke/hvordan få tak i distriktssjefOnly tilhører bestsellerkjeden. Du kan se litt inne på linken her om du finner noen kontaktinformasjon.
![]() |
|
|