|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2011
![]() |
![]() Billetter i julegaveHeisann! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Billetter i julegaveDisney on Ice er garantert noe hun vil huske i lang tid i alle fall. 9-åringen min snakker om det ennå etter at hun var der når hun var 4 og 5 år. Du kan jo bare forberede henne på alt du går forbi som de selger på vei inn at dere bare skal se? Det er en veldig flott forestilling, men veldig kjøpepress rettet mot barn. Jeg har bare hatt avtale med ungene mine før vi drar dit at vi kjøper kun en ting til hver og heller ikke ubegrenset pris på dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Billetter i julegaveJeg og eldste har vært på Disney On Ice da hun var 3 og 4 år. Vi er godt fornøyde med showet. Men vær forberedt på massivt salg i inngangen. Mye fristende som snurrer og blinker, minste pris ca 150,-. Jeg kjøpte englevinger en gang, en prinsesse med lys som snurrer andre gang. Begge har vært gode kjøp. Mat og drikke har vi tatt med. Vi anbefaler kortsiden ved isen, tror området heter 207 til 211, andre steder kan være langt fra isen. Dårligst plasser foran scenen. I fjor bommet jeg på reistiden, vi måtte løpe forbi kioskene, det fungerte veldig bra.
![]() |
#6 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Billetter i julegaveJeg kjøpte Disney on Ice billetter i julegave i fjor, og det ble stor suksess! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Billetter i julegaveJeg har kjøpt Disney on Ice til eldste i julegave i år, og gleder meg stort til å ta henne med. Tanta mi, som er godt over 40, fikk helt stjerner i øynene da hun hørte det, og fortalte om da hun var der som åtteåring.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Billetter i julegaveFøyer meg i Disney On Ice-anbefalingskøen. Ja, det er kommersielt, men det er også et show de husker og som plukker frem figurene de kjenner til på en morsom måte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Billetter i julegaveJeg tenker akkurat det samme som deg når det gjelder Disney on Ice. Heldigvis har slektninger tatt med snuppa på dette og hun har virkelig elsket det.
![]() |
![]() |
#10 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Billetter i julegaveEllers spilles Rockeulven på Nationaltheateret( den med "Muuuuummmy is home, don't be afraid now, not aaaaaaany mooore" hvis dere har sett den på tv) og til våren er det bl.a. Askepott i Operaen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Billetter i julegaveVi vurderer å ta med vesla på Disney on ice, selv.
![]() |
|
|