|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva kjøper man til en 12-åring til jul som ikke ønsker seg noe ...Jeg blir desperat snart. Har bedt om ønskeliste, hun ønsker seg ingenting sier hun, og skal heller si i fra hvis hun kommer på noe. Finnes det 12-årige jenter som ikke ønsker seg noe til jul?? Nå skal det sies at hun får stort sett det hun trenger og ønsker seg utenom jul, så kanskje hun ikke kommer på noe
![]() |
#2 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Hva kjøper man til en 12-åring til jul som ikke ønsker seg noe....Gavekort på musikkbutikk? Øredobber?
![]() |
#3 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hva kjøper man til en 12-åring til jul som ikke ønsker seg noe....Min 12-åring ømsker seg klær (eller gavekort på Vero Moda, Carlings, BikBok, HM), sminke, bølgetang, gavekort på hudpleie, bøker, hobbyting, mellomstore notatbøker med linjer, smykker og øredobber. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Hva kjøper man til en 12-åring til jul som ikke ønsker seg noe....Kinogavekort.
![]() |
#6 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva kjøper man til en 12-åring til jul som ikke ønsker seg noe ...Er det virkelig saann at hun ikke önsker seg noe, eller rett og slett bare at hun liker aa bli overrasket? Jeg hadde gitt henne en bok med byttekort i tilfelle hun har den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva kjøper man til en 12-åring til jul som ikke ønsker seg noe ...Da hadde jeg faktisk gitt et gavebrev i Skagenfondene, f.eks. Bedre det enn å kjøpe noe hun hverken trenger eller ønsker seg.
![]() |
#8 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kjøper man til en 12-åring til jul som ikke ønsker seg noe ...OBOS-medlemskap. Så har du løst problemet for de neste 6-8 årene også.
![]() |
#9 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Hva kjøper man til en 12-åring til jul som ikke ønsker seg noe ...En geit? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva kjøper man til en 12-åring til jul som ikke ønsker seg noe....Min 12-årige niese som ikke ønsker seg noe får Pierre Robert ull longs/genser/sokker i sett, samt 2 kinobilletter til jul. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|