Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kaffemaskin

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-11, 10:30   #1
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kaffemaskin

Noen av døtrene mine ønsker seg kaffemaskin til jul. Hva er bra? Kom gjerne med anbefalinger - jeg skal ut på handling i dag.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 10:33   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffemaskin

Rancilio Silva er den beste jeg har prøvd, av maskiner for privatmarkedet, men den er helt manuell, og jeg ville sjekket med folk før jeg ga dem en manuell maskin.

Nespressomaskiner lager god kaffe, og er svært enkle å bruke, men kaffen er dyr og må bestilles på nett.

Har de ikke antydet noe om hvilken maskin de vil ha? Og har du en prisgrense selv?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 10:39   #3
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kaffemaskin

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Rancilio Silva er den beste jeg har prøvd, av maskiner for privatmarkedet, men den er helt manuell, og jeg ville sjekket med folk før jeg ga dem en manuell maskin.

Nespressomaskiner lager god kaffe, og er svært enkle å bruke, men kaffen er dyr og må bestilles på nett.

Har de ikke antydet noe om hvilken maskin de vil ha? Og har du en prisgrense selv?

Nei, de har ikke antydet noe mer enn at de ønsker seg kaffemaskin. Prisgrense - tja? Jeg har rotet meg skikkelig inn i det denne jula siden jeg har kjøpt speilreflekskamera til en av døtrene.
Selges Nepresso på Elkjøp og Ekspert?

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 12:28   #4
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kaffemaskin

Expert har iallefall Nespresso, det har vel Kitch´n også?

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 12:48   #5
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffemaskin

Jeg har reklamert for min i denne tråden: http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=127056

Automatisk, men bønner og ikke kapsler.

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 12:59   #6
Lissann
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 22
Lissann har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kaffemaskin

Jeg er blitt veldig glad i min Senseo maskin fra Phillips. Kaffiposene til den selges på Rema butikkene.

Lissann er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 13:55   #7
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kaffemaskin

Vi er veldig fornøyd med vår Siemens kaffemaskin (surpresso compact), den kverner bønner, og du kan skumme melk med den. "Halve slekta" har endt opp med å kjøpe samme maskin.

Det eneste jeg savner, som jeg har sett på andre maskiner, er enkelt å kunne justere ml pr kopp, før hver eneste kaffekopp.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 17:24   #8
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffemaskin

En del butikker har vel også sånn 400 kr rabatt på Nespressomaskiner nå
Du får en helt ok en til rundt 1000 - 1500, men kommer an på om du skal ha med melkeskummer eller ikke.

http://www.elkjop.no/search?WFSimple...OrID=nespresso

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 18:01   #9
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.117
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kaffemaskin

Jeg har samme som pegasus og er knallfornøyd.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no