|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
[Hjelp-en-noob]Hva gjør tørt hår mykt og fint?Jeg har veldig tørt hår, har alltid hatt det, kommer alltid til å ha det.
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: [hjelp-en-noob]Hva gjør tørt hår mykt og fint?Redken All Soft (shampo, balsam og hårkur) gjør hestehåret mitt mykt og litt levende.
|
|
|
|
#5 |
|
Kjernesnill
|
Sv: [hjelp-en-noob]Hva gjør tørt hår mykt og fint?Moroccan oil, tror jeg.
2003 - 2007 Fake it 'til you make it Sist redigert av Kaprifol : 14-12-11 kl 00:16. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Sv: [hjelp-en-noob]Hva gjør tørt hår mykt og fint?Ja, du kan bruke det, men de du kjøper i frisørsalongen lukter bedre (og er ofte laget av mer tyntflytende oljer enn de man bruker i maten). Min favoritt er fra Davines. Jeg går for de som er rene oljer, uten silikon. Du kan også prøve big sexy shine, den er ikke like tung.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [hjelp-en-noob]Hva gjør tørt hår mykt og fint?Hiver meg på Redken-anbefalingen.
|
|
|
#12 |
|
Øyert
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: [hjelp-en-noob]Hva gjør tørt hår mykt og fint?Jeg liker disse fra Joico: http://www.blivakker.no/product/harp...-har-2-x-300ml
|
|
|
#13 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Sv: [hjelp-en-noob]Hva gjør tørt hår mykt og fint?Er håret ditt naturlig tørt? Eller har det blitt tørt etter bleking, føning, glattetang?
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [hjelp-en-noob]Hva gjør tørt hår mykt og fint?Kan jeg snike inn et spørsmål om hva man kan bruke for fett hår? Eller det er ikke mye fett men syns det har blitt så teit/ekkelt etter jeg begynte å føne og glatte det hver dag...
|
|
|
|
#16 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Sv: [hjelp-en-noob]Hva gjør tørt hår mykt og fint?Håret mitt blir veldig fort fett, jeg har prøvd shampo og kurer for fett hår, men synes ikke at det hjelper. Så da ender jeg opp med å vaske håret stort sett hver dag, som frisør skal jeg ikke anbefale det.
|
|
|
|
#18 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() |
Sv: [hjelp-en-noob]Hva gjør tørt hår mykt og fint?Det er bare å prøve seg fram. Bodyshop har noen rike tunge balsamsorter, men man bør helst bruke shampoen som hører til, i hvert fall en som passer. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [hjelp-en-noob]Hva gjør tørt hår mykt og fint?Silkeolje
|
|
|
|
#20 |
|
awesom
|
Sv: [Hjelp-en-noob]Hva gjør tørt hår mykt og fint?Biosilk!
|
![]() |
|
|