Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Shoppingrapport

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-06, 00:18   #1
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Shoppingrapport

Som lærer liker jeg godt å pynte meg litt for å gå på jobb. Man blir ganske bevisst det at alle ser på deg når man står foran en klasse, og jeg liker å bruke litt tid på å velge klær og tilbehør.
Jeg sjekket konto i dag, og det slo meg at vi faktisk hadde litt penger til overs etter å ha betalt regninger.
Hva gjør man da? Man shopper, såklart.
Jeg sluttet tidlig på jobb etter en slitsom uke med retting av prøver, og satte nesen for Drammen sentrum. Jeg hadde noen klare mål: Jeg ville ha et par joggesko, enten gull- eller sølvfargede (det nærmeste jeg kommer nøytrale farger ) og en litt varm genser. Jeg kom hjem med et par gull OG sølvfargede joggesko (Roots, utrolig gode på), en tøff genser fra Blend med sølvtrykk (de har utrolig mye tøft der nå, 70-talls-inspirert), en grønn prikkete genser fra H&M og en tynn grønn strikkegenser som passer å ha over.
Også måtte jeg innom Indiska som åpnet i går her i byen, og der kjøpte jeg en tøff batikkgenser til guttungen, og et par nye ballerinasko. Gullfargede, såklart. (De gamle var utslitt.)
Kort oppsummert, en vellykket shoppingrunde. Nå må jeg legge noe i Fretex-haugen for å gjøre plass til det nye.

Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:27.