Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dumt kjøp

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-07, 19:32   #1
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Sint!

Dumt kjøp

at det går ann å være så korka i huet da!

Fikk endelig kjøpt meg sykkelbukse i dag, til spinningtimene jeg er på. Har jo gått ned en del strl. Gått fra strl. 50 til 46 i vanlige bukser. Denne sykkelbuksen var i 44, så stolt som jeg var da! Trur dere ikke den er for stor da! Kan ikke bruke den mer, den bare sklir ned.

Tror jeg skal kjøpe meg bukseseler til den jeg.

Gammel 21-03-07, 19:50   #2
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dumt kjøp

Du får iallfall trøste deg med at du har kjøpt for store klær, og det i en størrelse du ikke kunne bruke for ei tid siden.
Klart det er surt på bruke masse penger på ei god sykkelbukse, men tenk så mye verre det hadde vært om denne buksa hadde vært for trang!!!!

....har du symaskin?....

Gammel 21-03-07, 20:05   #3
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Du får iallfall trøste deg med at du har kjøpt for store klær, og det i en størrelse du ikke kunne bruke for ei tid siden.
Klart det er surt på bruke masse penger på ei god sykkelbukse, men tenk så mye verre det hadde vært om denne buksa hadde vært for trang!!!!

....har du symaskin?....

Ja jeg har symaskin, men jeg kan ikke sy.

Gammel 21-03-07, 20:12   #4
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan du ikke selge den? Det ville jeg prøvd...

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 08:50   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

: også gjort mange dumme kjøp den siste tiden:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 09:02   #6
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjenner meg godt igjen. Nylig bestilte jeg to treningstopper på nett. Den ene var alt for trang, den andre ble kjempevid og alt for kort ved første vask.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:50.