|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ut og spise, tre kolleger i OsloJeg og mine to nærmeste kolleger ønsker å runde av arbeidsåret med et lite minijulebord. Noen som har et tips til en hyggelig restaurant i Oslo hvor det kanskje kan la seg gjøre å få bord en hverdagskveld til uka? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Ut og spise tre kolleger i OsloJeg tror jeg må modde overskriften din. Spise tre kolleger i Oslo?
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Ut og spise tre kolleger i OsloRestauranttips, ja. Hva med Arakataka? Hyggelig sted og deilig mat med veldig god kvalitet/pris-ratio. Men jeg vet ikke om de har pinnekjøtt.
![]() |
#4 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Ut og spise tre kolleger i Oslo
Nei, nei - ikke modde! Det er alt for lite kannibalisme på FP.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Fersk i gamet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
flisespikker
|
Du sier noe. Særlig nå like før jul er det viktig å tenke på dette.
![]() |
#7 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ut og spise, tre kolleger i OsloDen nye italienske i Operapassasjen har fått kjempegod kritikk |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fersk i gamet
![]() Sv: Ut og spise tre kolleger i Oslo |
![]() |
![]() |
![]() |