Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor kjøpe dukkeklær?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-11, 13:02   #1
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Hvor kjøpe dukkeklær?

Hvor i all verden kjøper man dukkeklær, uten å kjøpe hele sett med dukker, klær og stæsj? Og ikke si at jeg bare kan sy eller strikke noe selv.

Jeg har ikke funnet på de lekebutikkene jeg har vært på, så om noen har konkrete butikker/kjeder som de vet har, så hadde jeg (og jentene mine) blitt veldig glade.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 13:04   #2
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kjøpe dukkeklær?

BR har bittelitt, toys'r'us litt mer. Men det er innmari dyrt, da. Kanskje du kan hekle noe?

Gammel 15-12-11, 13:05   #3
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Du finner en del på epla.no
http://epla.no/search/?d=1&q=dukkekl%C3%A6r

Gammel 15-12-11, 13:06   #4
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

BR har bittelitt, toys'r'us litt mer. Men det er innmari dyrt, da. Kanskje du kan hekle noe?

:føler for å fiskedaske frekke fugler:

Jeg kan glatt se for meg at det er dyrt ja. Kanskje mamma har dukkeklærne jeg brukte liggende? Dukkeklærmoten kan da ikke ha gått gjennom store forandringer på tredve år, eller hva?

Gammel 15-12-11, 13:10   #5
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Vist dukken er av litt størrelse så kan du jo bruke 44 fra HM eller Kappahl.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 13:11   #6
Malus
lurer

Malus sin avatar

Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Hva med prematur-klær? Hender jo at det er ting veldig billig å finne på salg hos de store kjede. Hvilken størrelse er det på dukken(e)?

Gammel 15-12-11, 13:13   #7
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Br-leker har en god del.
Toysrus har ofte salg på dukkeklær, jeg kjøpte sett med 3 forskjellige babyborn antrekk til 50 kr.

http://www.toysrus.no/SearchResult.aspx?q=kl%C3%A6r

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 13:27   #8
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Extra-Leker hadde mye dukkekær i ulike str sist jeg var der, ikke koster det skjorta der heller.

Gammel 15-12-11, 13:40   #9
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mine jenter bruker stort sett babyklær til sine dukker, kjøper str. 44-50 på salg. Kvaliteten er også mykje bedre enn på dukkeklær. Og så kan du slenga på ein pakke newborn bleier.

Gammel 15-12-11, 13:42   #10
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

44-klær fra HM og Lindex var lurt. Takk!

Flubby, jeg fant ingenting på ExtraLeker da jeg var der.

Gammel 15-12-11, 13:48   #11
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Dukkeklær har ofte ekstremt dårlig kvalitet både på sømmer og stoff. Jeg holdt på å bli gal sist jeg skulle kjøpe noe. Ikke bare var kvaliteten dårlig men også utrolig stygge klær.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 15:09   #12
Stompen
Aktiv

Stompen sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Stompen er litt kulStompen er litt kul
Standard

Her bruker også babyborn-dukka prematurklær fra H&M. Det henger ofte igjen noe på salgsstativ og jeg har ofte fått tak i hele fleecedresser og sånt til 30-40 kr. Og dukkebleiene er jo helt fantastisk dyre... Så der blir det også kjøpt inn ordenlige bleier ja.

Stolt mamma til fem små trollunger
2005, 2006, 2x2010 og lille overraskelse 2012
Stompen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 15:17   #13
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har jo en del prematurklær etter minsten, men min erfaring er at de ikke passer så godt på dukkene? Og jeg lurer på hvor man finner klær i 44 hos f eks. H&M nå? Jeg vet de hadde før, men det hadde de ikke i 2010 da minsten ble født, og da fikk jeg høre at de hadde sluttet med det? Det meste av prematurklær er dyrt.

Men julemarkeder er verdt å sjekke ut. Der selges ofte mye strikket og sydd dukketøy.

Gammel 15-12-11, 15:19   #14
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du sjekket Epla om noen selger hjemmelaget?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 15:37   #15
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

Har sjekket Epla. Det var litt der.

Gammel 15-12-11, 16:13   #16
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Har du sjekket ebay? Jeg har ikke søkt om dukkeklær til babydukker der, men de har veldig mye fint og billig til Barbie hvertfall!

Gammel 15-12-11, 22:46   #17
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Har du sjekket finn.no? Flere som strikker og syr der og selger til OK priser.

Mamma jobber forresten på voksenopplæring. På den skolen syr de dukkeklær. Kan tenkes det gjøres flere steder?

Gammel 15-12-11, 22:52   #18
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

Takk for gode tips!

Gammel 15-12-11, 22:58   #19
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Julemesser.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:15.