|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
etterpåklokest
|
Hvor kjøpe dukkeklær?Hvor i all verden kjøper man dukkeklær, uten å kjøpe hele sett med dukker, klær og stæsj? Og ikke si at jeg bare kan sy eller strikke noe selv. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kjøpe dukkeklær?Du finner en del på epla.no
|
|
|
|
#4 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Hvor kjøpe dukkeklær?
:føler for å fiskedaske frekke fugler: |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kjøpe dukkeklær?Vist dukken er av litt størrelse så kan du jo bruke 44 fra HM eller Kappahl. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
lurer
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kjøpe dukkeklær?Hva med prematur-klær? Hender jo at det er ting veldig billig å finne på salg hos de store kjede. Hvilken størrelse er det på dukken(e)?
|
|
|
|
#7 |
|
Drømmer
|
Sv: Hvor kjøpe dukkeklær?Br-leker har en god del. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Hvor kjøpe dukkeklær?Extra-Leker hadde mye dukkekær i ulike str sist jeg var der, ikke koster det skjorta der heller.
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor kjøpe dukkeklær?Mine jenter bruker stort sett babyklær til sine dukker, kjøper str. 44-50 på salg. Kvaliteten er også mykje bedre enn på dukkeklær. Og så kan du slenga på ein pakke newborn bleier.
|
|
|
#11 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor kjøpe dukkeklær?Dukkeklær har ofte ekstremt dårlig kvalitet både på sømmer og stoff. Jeg holdt på å bli gal sist jeg skulle kjøpe noe. Ikke bare var kvaliteten dårlig men også utrolig stygge klær. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: Hvor kjøpe dukkeklær?Her bruker også babyborn-dukka prematurklær fra H&M. Det henger ofte igjen noe på salgsstativ og jeg har ofte fått tak i hele fleecedresser og sånt til 30-40 kr. Og dukkebleiene er jo helt fantastisk dyre... Så der blir det også kjøpt inn ordenlige bleier ja.
|
|
|
#13 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvor kjøpe dukkeklær?Vi har jo en del prematurklær etter minsten, men min erfaring er at de ikke passer så godt på dukkene? Og jeg lurer på hvor man finner klær i 44 hos f eks. H&M nå? Jeg vet de hadde før, men det hadde de ikke i 2010 da minsten ble født, og da fikk jeg høre at de hadde sluttet med det? Det meste av prematurklær er dyrt.
|
|
|
|
#14 |
|
Borte
|
Sv: Hvor kjøpe dukkeklær?Har du sjekket Epla om noen selger hjemmelaget?
|
|
|
#16 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hvor kjøpe dukkeklær?Har du sjekket ebay? Jeg har ikke søkt om dukkeklær til babydukker der, men de har veldig mye fint og billig til Barbie hvertfall!
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Hvor kjøpe dukkeklær?Har du sjekket finn.no? Flere som strikker og syr der og selger til OK priser.
|
![]() |
|
|