|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Gave til bhg-ansatte?Kjøper dere julegaver til de ansatte i bhg? Jeg har gjort det i alle år, men er i tvil nå. Eldste går i 1. klasse. Yngste har begynt på ny avdeling i høst (ikke samme som eldste gikk på). Hadde tenkt å slutte tradisjonen, men er litt i tvil. Før har jeg brukt endel penger på konfekt, kaffe osv, men i år er jeg usikker. Er forresten veldig fornøyd med avdelingen, samme bhg som eldste gikk i. Hva kjøper dere?
05 og 08 Sist redigert av millact : 17-12-11 kl 22:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Gave til bhg ansatte?Har aldri gjort det, tenker ikke å begynne heller.
![]() |
#3 |
![]() Sv: Gave til bhg ansatte?
Jeg er litt der, hvorfor begynne nå når han er på ny avdeling? I så fall frister det med noe som ikke er dyrt. Alle har alt uansett. Kanskje bedre å gi pengene til Kirkens Bymisjon i stedet?
![]() |
#4 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Gave til bhg ansatte?Jeg har gjort det av og til. Mulig jeg kjøper noe til de på lillebrors avdeling, men jeg får se. Hva jeg evt kjøper vet jeg ikke, men det blir iallefall bare en liten hilsen.
![]() |
#5 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gave til bhg ansatte?Jeg har tenkt på det hvert år, men jeg er jo julesinkesjuske, så det har alltid bare blitt med tanken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Gave til bhg ansatte?Vi gjorde det ikke i fjor, og jeg har ikke egentlig tenkt på det i år heller, så nei, det blir nok med et ønske om god jul.
![]() |
#7 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Gave til bhg ansatte?Jeg har gjort det i alle år, men har nedjustert meg litt med årene. Så nå gir jeg en pose twist til de voksne på avdelingen og julekort med bilde av barna.
![]() |
#8 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gave til bhg ansatte?Jeg har kjøpt en liten ting til primærkontakten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gave til bhg ansatte?I år blir det bare en liten fellesting til pauserommet: en eske konfekt, litt julegodis og et julehefte. Ikke veldig originalt, men gidder ikke bruke hundrevis av kroner på å kjøpe noe til hver og en lenger.
![]() |
#10 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Gave til bhg ansatte?Jeg har laget julekort til avdelingen. (De henger alle kortene opp på avdelingsdøra)
![]() |
#12 |
Drømmer
|
![]() Sv: Gave til bhg ansatte?Jeg har alltid gitt til de ansatte på avdelingen,men i år gir vi 20 kr til en felles kasse å så har fau kjøpt noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Gave til bhg ansatte?Til hver enkelt altså? Det har jeg ikke opplevd mens jeg har jobbet i bhg.
![]() |
#14 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Gave til bhg ansatte?Vi gjorde det i fjor, men er ikke spesielt fornøyde med den nye barnehagen. Ikke har jeg helt oversikt over hvem som jobber på ungens base heller, de later til å stokke om på personalet etter forgodtbefinnende til stadighet.
![]() |
#15 |
![]() Sv: Gave til bhg ansatte?Ja, det er det, det er hyggelig med en liten oppmerksomhet. Men, jeg føler ikke jeg kjenner dem godt, så vanskelig å vite hva man da skal kjøpe. Jeg vet f.eks ikke hvem som drikker kaffe, om de drikker te osv.
![]() |
#16 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Gave til bhg ansatte?Vi har kjøpt en sjokoladeplate til de hver.
![]() |
#18 |
Originala
|
![]() Sv: Gave til bhg ansatte?Vi har kjøpt noen sjokoladebiter fra Cielo til de to som jobber på gruppa til Knerten (én avdeling som er delt i to grupper. Når den ene har inneuke har den andre turuke, så de er ikke så veldig mye sammen. Derfor kjøper vi kun til de voksne på hans avdeling). |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
![]() Sv: Gave til bhg ansatte?Kanskje noe til pauserommet var en god idé (selv om bhg har kuttet ut bursdagsferinger med kake osv).
![]() |
#20 |
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gave til bhg ansatte?Vi har aldri gjort det, men ser det er noen andre på avdelingen som gjør det.
![]() |
|
|