|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Curlingkone
|
![]() iPhone vs Samsung Galaxy S2?Telefonen min har sagt takk og farvel, og jeg må ha ny. Helst i går.
![]() |
#2 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?Eg har blitt veldig glad i iPhonen min, men eg har inntrykk av at dei som har samsung sine tilsvarande produkter også er fornøgd med sine og at dei er konkurransedyktige mot kvarandre. For meg var den avgjerande grunnen til at eg valde iPhone at eg bruker mac. Då har telefonen tilsvarande os som macen og det er enkelt å køyre saman kalender, mail og andre ting som ein gjerne bruker både på mac og telefon. Eg har inntrykk av at det er vanskelegare å få mac-kalenderen til å kommunisere med android-telefonar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?Jeg elsker min iPhone.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Curlingkone
|
![]() Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?
Jeg og vil ha en telefon jeg elsker...
![]() |
#5 |
Librocubicularist
|
Nei! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Curlingkone
|
![]() Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?Akkurat den søkesaken tror jeg ikke jeg kommer til å savne.
![]() |
#8 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?Jeg elsker min galaxy og kunne aldri tenke meg å bytte den mot en Iphone. Tror du blir fornøyd uansett hva du velger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?Jeg har iPhone. Liker Facetime og liker det lekre designet. Liker at det er enkelt å laste ned musikk (som jeg uansett vil betale for).
![]() |
#10 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?Jeg har iPhone og irriterer meg over kort battertid. Må lades hver natt, ok hjemme, men kjipt på tur om strøm kan være vanskelig tilgjengelig.
![]() |
#11 |
Librocubicularist
|
Det måtte eg også før eg skrudde av automatisk tidssoneoppdatering og at alle appane mine har tilgang til kor eg er til ei kvar tid. Dersom du går inn på ein og ein app og skrur av lokasjonssøkinga, vil du ikkje bruke gps-en så mykje, og då varer også batteriet lengre. Nå er det bare kart og runkeeper og slike appar der det har ei hensikt å bruke gps som bruker det, og då varer batteriet mykje lengre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?Jeg er fornøyd med min iPhone, men det er liksom fordi det er det jeg er vant til. Har hatt det siden det kom og sånn sett ville det være kjedelig å måtte bytte til noe nytt nå, fordi jeg ikke synes det er noe gøy.
![]() |
#15 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?Jeg er storfornøyd med min Galaxy s2.: hjelpsom:
![]() |
#16 |
Curlingkone
|
![]() Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?Jeg kan visst få en hvit iPhone i morgen. Men den koster 4000, og det syns jeg er driiiitdyrt helt ærlig.
![]() |
#17 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?Jeg har lekt mye med konas iPhone, men foretrekker min Galaxy. Nå skal sies at jeg i helt minimal grad bruker musikkfunksjoner på telefonen da, så for alt jeg vet er disse langt bedre på iPhone. Sånn ellers er Galaxyen snedigere, altså.
![]() |
#18 |
St(r)ikkeplante
|
![]() Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?For snart to år siden kjøpte jeg en Nokia, mens jeg egentlig drømte om en iPhone. Jeg angret etter en måned, og telte dager til bindingen på abonnementet gikk ut, så jeg kunne kjøpe meg en iPhone. Nå har jeg hatt iPhone siden mars og har ikke angret et sekund.
![]() |
#19 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?Nokia kan ihvertfall ikke sammenlignes. Android og Iphone er de eneste som kan sammenlignes synes jeg, i forhold til funksjoner og bruk osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Nyter et nytt liv
|
Er utrolig enig her. Er super fornøyd med min Galaxy
![]() |
![]() |
|
|