Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Flaxkalender - noen flere som lider?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-11, 13:05   #1
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Flaxkalender - noen flere som lider?

Det har visst blitt sånn at mamma og pappa gir meg (og søstrene) en sånn hvert år.

Barna er superengasjert i den, men jeg kan spare min begeistring.
Nå har jeg 7 bjeller og 8 godteri, det er 3 dager igjen til jul og jeg må ha 10 bjeller for å vinne 50.000 eller 11 godteri for å vinne 100.000.

Som om!
Jeg kommer til å få akkurat for lite bjeller og godteri til å vinne noenting som helst!

Om jeg trenger pengene? Njai, egentlig ikke det heller.

Gammel 21-12-11, 13:07   #2
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flaxkalender - noen flere som lider?

Hehe ... Tradisjon her også, men jeg har helt glemt å skrape på min i år. Tar sånne røkk og napp med 6-7 dager i samme sleng.

Gammel 21-12-11, 13:12   #3
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt Flax-kalender i maaaange år, men har gitt opp håpet om gevinst. Så i år skraper jeg sånn halvhjertet. Syttenåringen har vunnet 20 kr, mens jeg og mannen ikke har sett snurten av premie.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-11, 13:13   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Nå har jeg 7 bjeller og 8 godteri, det er 3 dager igjen til jul og jeg må ha 10 bjeller for å vinne 50.000 eller 11 godteri for å vinne 100.000.

Ohhh. Jeg har også 8 godteri! Da blir det én til hver, da. Det er to lodd med 100 000 i premie, står det på baksiden.

I morges begynte jammen ungene å krangle om hva vi skulle bruke de 100 000 kronene til …

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-11, 13:19   #5
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

I morges begynte jammen ungene å krangle om hva vi skulle bruke de 100 000 kronene til …

Jeg hørte på radioen i dag at det var 175 millioner eller noe i lottogevinst på julaften, og jeg tok meg selv i å bekymre meg for hvordan jeg skulle forvalte pengene om jeg vant.

Gammel 21-12-11, 13:24   #6
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ni godteri og ikke sett snurten av gevinst ellers.
Mannen har vunnet 50 spenn.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-11, 13:29   #7
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Vi har vår aller første slike, uvisst hvem den tilhører, den lå oppi kassa sammen med julegavene fra svigerfar. Der var en film mannen visste var til ham (en de har sett hvert år i hans oppvekst, en jeg aldri har hørt om) og en pose eventyrsjokolade vi antok var til Knerten (Svigerfar elsker å fore Knerten med sjokolade) så jeg tolket det som at kalenderen var min

Vel, jeg og mannen har skapet annenhver dag, og det eneste vi er i nærheten av å kunne oppnå er vel pipene, en til så har vi fire, og vinner en femtilapp...

Gammel 21-12-11, 13:34   #8
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg vinner aldri på Flax, så de gangene noen har forært meg en slik kalender, har jeg åpnet alle lukene på én gang. Som om det ikke er nok å vite at jeg aldri vinner - skal jeg liksom tyne denne kjipe vissheten ut over 24 dager?!?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-11, 13:52   #9
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg hørte på radioen i dag at det var 175 millioner eller noe i lottogevinst på julaften, og jeg tok meg selv i å bekymre meg for hvordan jeg skulle forvalte pengene om jeg vant.

Det er jo i dag det. På julaften er det noe over 20 millioner tror jeg det va.

Gammel 21-12-11, 13:53   #10
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Her får ungene flaxkalender hos pappa, det har de fått i alle år. Jeg kjøper min egen. Siden ungene reiser til pappaen i dag har vi skrapt den ferdig. Lillebror vant 50 kroner på sin, mens jeg og storebror ikke vant i det hele tatt. Storebror er en ekstremt dårlig taper, og ble kjempesur.

Gammel 21-12-11, 13:55   #11
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Julaften er det 24 mill, treffende nok

Gammel 21-12-11, 13:55   #12
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Julaften er det 24 mill, treffende nok

24 millioner ja, jeg husket bare at det var over 20 mill.

Gammel 21-12-11, 14:02   #13
tante Veronica
Superduperaktiv

tante Veronica sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Barna er superengasjert i den, men jeg kan spare min begeistring.

Kjenner dette igjen. Har pleid å ha det hvert år, men i år har jeg faktisk glemt det. Men det har pleid å starte så flott, og barna synes det har vært kjempespennende hver dag. Så jeg har tellet og tellet og tellet (eller heter det talt? ihvertfall ikke telt vel?).... stjerner, juletrær, engler osv........

Men egentlig, når du mangler 1 bjelle i flere dager for å vinne 50.000 er det jo litt spennende, helt til du får godteri på julaften (og vi skraper vel ikke den siste luken før vi skal, gjør vi vel?

tante Veronica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-11, 14:03   #14
Sonar

Sonar sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ingen flaxkalender her, men var et siffer fra å vinne kr 150 000 i joker på lørdag men gleder meg nå over gevinsten på kr 2300. Det meste jeg har vunnet noen gang.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-11, 14:03   #15
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Å ja, ikke mer. Nei, da er det jo ikke noe å bekymre seg for.

Gammel 21-12-11, 14:24   #16
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Vi har en hver men lillebror er superskraper`n så jeg har ikke fått skrapt en eneste dag.
Men om han har krysset av riktig så har jeg en nisse fra 500.000.

Gammel 21-12-11, 14:26   #17
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte meg sånn kalender for første gang i år. Var så irritert etter... 14 dager for alle symbolene mine var pakke, og ikke sånn pakke som var bak på kalenderen. Da jeg fant ut at jeg kunne skrape så skrapte jeg av alle..

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-11, 14:34   #18
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Eg har ein stor flax kalender i år. Og der skal me ha tre like. Fader kor vanskeleg det skulle vera. Eg har to like overalt, men ikkje søren om eg får det tredje symbolet.

Gammel 21-12-11, 14:56   #19
Sundae

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Jeg kjøpte meg sånn kalender for første gang i år. Var så irritert etter... 14 dager for alle symbolene mine var pakke, og ikke sånn pakke som var bak på kalenderen. Da jeg fant ut at jeg kunne skrape så skrapte jeg av alle..

Fantastisk, Daisy!

Jeg har åtte bjeller, men har vunnet 20+20+10 på den kalenderen, så jeg regner med at man ikke får flere gevinster. Femti kr er jo også penger. Man kan jo kjøpe en hel verden for 50 kr!

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-11, 15:39   #20
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vunnet 10 + 20 kroner på min

Og mangler 3 gaver på 1000 kroner til. Sambo mangler 2 eller 3 nisser for å vinne 500.000 over er overbevist om at det kommer til å gå

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:15.