Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Touchtelefoner for gamlinger som meg ...

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-11, 18:53   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Touchtelefoner for gamlinger som meg ...

Jeg gikk til anskaffelse av an Samsung Galaxy Ace for en ukes tid siden. Det er min første touchtelefon. Den fungerer greit, bortsett fra at jeg strever med å skrive sms-er. Jeg synes det er forferdelig knotete. Det hjelper selvsagt ikke å ha fingre som er lettere angrepet av artrose og vond nakke. Jeg tror jeg må bytte den ut.

Spøsmålet nå er om jeg bare har valgt helt feil modell og bør kjøpe en annen touch-variant, eller om jeg bør gå tilbake til en mer antikvarisk variant som "matcher" meg bedre?

Gammel 25-12-11, 19:46   #2
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Touchtelefoner for gamlinger som meg ...

Jeg har ikke prøvd samme type som du har. Men jeg har nå Iphone nr 2, og er veldig fornøyd. Ville ikke hatt noe annet. (Jeg har nr 2 fordi jeg ga bort min første. En Iphone4 som jeg hadde hatt i over 1 år, og som fungerte perfekt) Jeg synes den er lett å skrive meldinger med.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 19:52   #3
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Touchtelefoner for gamlinger som meg ...

Vet ikke helt hva problemet er, men kanskje en telefon med tastatur er det du trenger? Finnes en del Android-telefoner med det.

Tastaturet skyves fram under telefonen. Man kan bruke skjermtastatur også om man ønsker det, men noen foretrekker fysisk tastatu i stedet for på skjermen...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:33.