|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Den beste og verste filmen du så i 2011?Hvilken film var den beste du så i 2011? Og hvilken var den dårligste? Og var det en som virkelig fikk deg til å le? Eller gråte? (Kilde: youtube.com) Den morsomste var helt klart "Wild Target", en britisk, svart komedie om en leiemorder som plutselig selv er jaktet på, og som forelsker seg i det neste målet sitt. Har ikke ledd så mye siden jeg så "Hot Fuzz". Rupert Grint gjør også en hysterisk morsom rolle i filmen, som leiemorderens lille protege ![]() (Kilde: youtube.com) Jeg hater tåre-perser. HATER dem! Derfor har jeg unngått og se "Million Dollar Baby" i det lengste, men nå har jeg sett den, og den er rett og slett fantastisk. Jeg rett og slett digger Clint Eastwood på hans eldre dager, og dette er nok den aller beste filmen han har laget. (Kilde: youtube.com) Den dårligste? Jeg har lyst til å svare "Black Swan" fordi den overhodet ikke appellerte til meg, jeg syntes det var en kjip film fra begynnelse til slutt, men jeg ser jo at den objektivt sett har flere kvaliteter ved seg enn for eksempel "Knocked up" som jeg var så dum og se. Det var 129 minutter jeg aldri får igjen, dessverre. Jeg fatter ikke at den har såpass høy score på imdb. (Kilde: youtube.com)
![]() |
|
|