|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() På vei til en mørklagt bygd?Vi er på vei til middagsselskap tror vi. Vi har forsøkt å ringe i hele dag, alle i familien, men kommer ikke frem. Så vi får bare kjøre. Strømmen må jo komme tilbake? Det har vært "stille" fra bygda siden kl 22 i går kveld. Finner ingen info på internett heller. Det er i Elverumstraktene. Noen som vet hvordan småbygdene er rundt i området der?
![]() |
#2 |
St(r)ikkeplante
|
![]() Sv: På vei til en mørklagt bygd?Jeg fant dette:
![]() |
#3 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: På vei til en mørklagt bygd?
Vist det er sikkelig øddelagt med strømstolper,strømstasjoner osv så nei da _må_ ikke strømmen komme tilbake.
![]() |
#4 |
Einsam
|
![]() Sv: På vei til en mørklagt bygd?Strømmen har vært borte mange steder i de traktene ila natten og sikkert mange steder enda, men mobilnettet har også vært veldig ustabilt både der og her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: På vei til en mørklagt bygd?Det er i Solør, 3 mil øst for Elverum. Tusen takk for link til Østlendingen. Den viser at nesten alle innbyggerene i bygda er uten strøm. Pinnekjøtt kan jo dampes på vedovnen
![]() |
#6 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: På vei til en mørklagt bygd?Alternativt kan dere ta dem med dere hjem, hvis det viser seg at de trenger det.
![]() |
#7 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: På vei til en mørklagt bygd?Håper dere finner fram og får dere middag |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: På vei til en mørklagt bygd?Jeg er spent på hvordan det går. Abonnerer.
![]() |
#9 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: På vei til en mørklagt bygd?Strømmen forsvant i går kl 22.30 og kom tilbake i kveld kl 19. Kabelnettet er nede, men mobilnettet har akkurat kommet.
![]() |
#10 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: På vei til en mørklagt bygd?Vi bor på Kongsvinger og fikk tilbake strømmen klokka 15,men den forsvant først klokka 13 i dag,så vi klager ikke.
![]() |
#11 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: På vei til en mørklagt bygd?
Vi passerte kl 14, så da traff vi akkurat da.
![]() |
#12 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: På vei til en mørklagt bygd?Vi bor også på Kongsvinger og var uten strøm fra ca kl.13-15,siden har det blinket et par ganger bare,så jeg håper strømmen har kommet for å bli nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|