|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Curlingkone
|
Brødskjære-maskiner på butikkeneBruker dere dem?
|
|
|
#3 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Sv: Brødskjære-maskiner på butikkeneJeg har aldri brukt de maskinene, og jeg har aldri tenkt tanken på det heller. Så jeg har ikke sett om de er rene eller ikke. Ikke kjøper jeg ferdig brød heller, så det er ekstremt sjelden jeg er i nærheten av en brødskjæremaskin.. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Brødskjære-maskiner på butikkeneJeg bruker dem alltid, hver gang. Hater å samle opp smuler hver gang jeg skjærer brød, så dette er uhyre lettvint, for barna også. Jeg kommer ikke til å slutte å bruke dem. Jeg får angst og psykoser hver gang jeg er på butikken og kjøper brød og de ikke har en slik maskin.
|
|
|
#5 |
|
Tankefull
|
Sv: Brødskjære-maskiner på butikkeneJepp, jeg bruker. Jeg sa fra til betjeningen på den lokale matbutikken at det var skittent der, så nå er det fint og reint. Håndsprit står også tilgjengelig vedsiden av maskinen.
|
|
|
#7 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Brødskjære-maskiner på butikkeneDu har sikkert rett i hygieneantagelsene dine, men jeg kommer nok til å fortsette å bruke dem uansett. Sånne tanker pleier ikke plage meg.
|
|
|
#8 |
|
bits and pieces
|
Sv: Brødskjære-maskiner på butikkeneJa. Hater skjære brød, dessuten går de rett i fryseren når jeg kommer hjem. Tar bare opp så mange vi trenger hver gang.
|
|
|
|
#10 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Brødskjære-maskiner på butikkene
Der fikk du sagt det for meg. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
saftig
|
Sv: Brødskjære-maskiner på butikkeneHelten gjør - ikke jeg. Jeg syns det er ekkelt og grisete, dessuten liker jeg bedre å skjære opp brødet selv. Det holder seg bedre i papirposen når det ikke er skåret opp.
|
|
|
#12 |
|
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
Sv: Brødskjære-maskiner på butikkeneJeg bruker den og lever fortsatt.
|
|
|
#13 |
|
Curlingkone
|
Sv: Brødskjære-maskiner på butikkeneJeg regner med man overlever om man bruker dem altså. Jeg fikk bare litt noia når jeg la merke til det.
|
|
|
#14 |
|
Textrovert
|
Sv: Brødskjære-maskiner på butikkeneJeg bruker dem sånn dann og vann, og bryr meg fint lite om ev. manglende hygiene. :supersjuske:
|
|
|
#15 |
|
Borte
|
Sv: Brødskjære-maskiner på butikkeneJeg bruker aldri de maskinene.
|
|
|
#16 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Brødskjære-maskiner på butikkeneJeg bruker alltid maskin når det er tilgjengelig,og i vår lokale butikk er det i det minste stort sett alltid tomt for smuler og skalker. Orker ikke bekymre meg for om vi kan bli smittet av det ene eller andre ved å bruke en sånn maskin,så jeg kommer til å fortsette med det. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Brødskjære-maskiner på butikkene
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Brødskjære-maskiner på butikkeneMen jeg tar aldri på brettet brødet ligger på?
|
![]() |
|
|