|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2011
![]() |
Noen fra Tromsø?Jeg er fra Irland ønsker å møte folk fra Tromsø. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Noen fra Tromsø?Kanskje noen melder seg hvis du sier noe om hvorfor du vil komme i kontakt med dem?
|
|
|
#3 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Noen fra Tromsø?Takk for svaret. Jeg prøvde å få fem poster opp så jeg kan få fullt medlemskap! ... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Noen fra Tromsø?Vennligst ignorere ovenstående innlegg. Jeg vet ikke hvordan å redigere / slette innlegg ... ! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Sv: Noen fra Tromsø?Hello! If you want to edit your post after posting, you click the "Endre" link at the top right of your post. "Endre" means "modify".
|
|
|
#6 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Noen fra Tromsø?There are not many organized activities for such small children in Tromsø, but for your daughter there may be some available places left at the Tromsø Kulturskoles program for music and babies. I know there are waitinglists for a lot of the other activities, and many organisations doesn't accept children younger than 4 years old. If you are not going to work, I recommend that you download and read the english document at this page:
|
|
![]() |
|
|