Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen irske her?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-11, 23:40   #1
irsk
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2011
irsk har et hav av muligheter foran seg
Standard

Noen irske her?

Leter du etter noen irske mødre eller fedre som kan nå være bosatt i Norge.

Looking for any Irish mothers or fathers that may now be living in Norway.

irsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 00:25   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen irske her?

Hvor bor du? Det er et ganske aktivt irsk miljø rundt Dubliner Folk Pub, som ligger i Rådhusgata i Oslo.

Gammel 30-12-11, 09:38   #3
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fáilte!

Det er nok dårlig med irer her inne på Foreldreportalen, tror jeg, men du er hjertelig velkommen!
Har du sett på Norwegian Irish Society sine nettsider? http://www.irishsociety.no/
Jeg vet ikke hvor mye aktivitet det er på de sidene, men de burde kunne gi deg en liten pekepinn.

Gammel 30-12-11, 10:53   #4
irsk
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2011
irsk har et hav av muligheter foran seg
Standard

Takk for svaret! Jeg vil flytte til Tromsø i mars. Mannen min har en jobb ved Northern Research Institute.

Takk Ru for koblingen, vil jeg se det.

Thank you for the reply! I will move to Tromso in March. My husband has a job at the Northern Research Institute.

Thank you Ru for the link, I will look there.

irsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:58.