Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Noa Noa i Oslo eller på nett

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-11, 11:06   #1
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Noa Noa i Oslo eller på nett

Finnes det flere Noa Noa butikker i Oslo sentrum enn den på Majorstua?
Evt finnes det en nettbutikk med stort utvalg av Noa Noa klær?

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 11:09   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noa Noa i Oslo eller på nett

Det finnes en i Nedre Slottsgate (tror jeg). Den ligger i hvert fall rett ved siden av McDonald's. Jeg var der i går og de har salg i hele butikken. (Jeg kjøpte meg en super kåpe til 40 % avslag.)

I tillegg har de butikk på Storosenteret.

Gammel 30-12-11, 11:10   #3
Christa

Christa sin avatar

Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det finnes en i Nedre Slottsgate (tror jeg). Den ligger i hvert fall rett ved siden av McDonald's. Jeg var der i går og de har salg i hele butikken. (Jeg kjøpte meg en super kåpe til 40 % avslag.)

I tillegg har de butikk på Storosenteret.

Takk! Nedre Slottsgate passerer jeg jo i dag. Hadde de mye igjen på salg når du var der?

Gammel 30-12-11, 11:12   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja. Butikken var helt full, og alt var på salg (tror jeg). De hentet ut flere størrelser på forespørsel også, for de fikk ikke plass til alt i butikken.

Gammel 30-12-11, 11:17   #5
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Er du klar over at det er en Noa Noa outlet på Norwegian Outlet i Vestby utenfor Oslo?

Gammel 30-12-11, 11:27   #6
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

De har også butikk i Markveien.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 14:43   #7
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Er du klar over at det er en Noa Noa outlet på Norwegian Outlet i Vestby utenfor Oslo?

De har bare kolleksjoner fra minst ett år siden, bare så man er forberedt på det.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 15:28   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

De har også butikk i Markveien.

Ja, og den har nokså stort utvalg også.

Gammel 01-01-12, 18:21   #9
Christa

Christa sin avatar

Standard

Takk for svar. Sjekket Nedre Slottsgate, der hadde de ikke noe bortsett fra sure ansatte. Dro til Markveien og der fant jeg en fin bluse og blide ansatte.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:55.