|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
koko
|
Sv: Noen mer erfaringer fra Pula-Kroatia som reisemål?Jeg har vært der, mens det enda var Jugoslavia. Litt lite fornuftig å melde med andre ord, men vi hadde en fantastisk ferie og det var knisefestlig å si stedsnavnet rett frem i vennegjengen etterpå.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen mer erfaringer fra Pula-Kroatia som reisemål?Jeg har samme erfaring som Syrinx, og kan heller ikke hjelpe deg. Husker det var en fantastisk ferie med bading og kos. Og vi hadde mang en knisestund vi også.(Hadde med meg en venninne) Vi reiste med telt, og hadde det fantastisk. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen mer erfaringer fra Pula-Kroatia som reisemål?Vi var der for noen år siden, og hadde en super ferie. Fniste jo selvfølgelig også litt av stedsnavnet og enda litt mer da vi kjørte forbi Camping Runke
|
|
|
#6 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen mer erfaringer fra Pula-Kroatia som reisemål?
Samme her jeg var 8. Husker at det var veldig fint der med klippestrender.
|
|
|
#8 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Noen mer erfaringer fra Pula-Kroatia som reisemål?Nå fikk jeg kjempelyst til å reise dit. Bare for å kunne si det høyt til Svigers. Og til de snerpete naboene mine som har veldig stram overleppe. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Noen mer erfaringer fra Pula-Kroatia som reisemål?Jeg mener å huske fra min tid som interrailer at det var fine strender, gamle ruiner og varmt badevann. |
|
|
|
#10 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Noen mer erfaringer fra Pula-Kroatia som reisemål?Vi var i området der, næmere bestemt Porec, for noen år siden. Vi skal tilbake! Som Italia, men uten slitsomme selgere og masete stmning. Rent, pent, koselige byer, fantastiske strender (men stein, ikke sand). God mat, hyggelig stemning. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Noen mer erfaringer fra Pula-Kroatia som reisemål?Mange fine steder i Kroatia. Pula intet unntak. Mye historie. Kultur. Husk badesko. Som en annen sa her, det er rent, pent, trygt og hyggelig. Om det ikke er bygget mye nytt nylig, vær forberedt på at hotellene har 70-tallsstandard. Mange private som leier ut rom med dusj, om man heller vil det. Prisene på dette er regulert av myndighetene og de er lave.
|
|
|
|
#14 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen mer erfaringer fra Pula-Kroatia som reisemål?abbonerer på denne, snuser på Kroatia vi også |
|
|
|
|
|
#15 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Noen mer erfaringer fra Pula-Kroatia som reisemål?Jeg leier alltid bil, men det er nå greit å være i nærheten av sentrum. Da kan man rusle tur og ta et glass vin eller noe på kvelden.
|
|
|
|
#16 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Noen mer erfaringer fra Pula-Kroatia som reisemål?Vi har vært i nærheten av Pula i fjor, på en liten øy. Veldig fornøyd, Kroatia er et supert feriemål, rimeligere enn Italia og mer avslappet- ingen slitsomme selgere der vi var i hvert fall. Veiene er veldig fine og folk veldig hjelpsom og vennlige.
|
|
|
#17 |
|
Ute på tur
|
Sv: Noen mer erfaringer fra Pula-Kroatia som reisemål?Vi var i Pula området for 4 år siden. Leide hus i Medulin i 3 uker, det er ca 10 min fra Pula. Kjempefin ferieplass, varmt i vannet og gode temperaturer. Vi dro også på båttur til Italia og til Rovinji som er litt lenger nord i Kroatia.
|
|
|
#18 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
![]() ![]() |
Sv: Noen mer erfaringer fra Pula-Kroatia som reisemål?Når på året lønner det seg å dra hit?
|
|
|
|
#19 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Noen mer erfaringer fra Pula-Kroatia som reisemål?
Juni, juli og august er nok høysesong i Kroatia, men jeg vil tro at det er fine temperaturer et godt stykke ut i september også.
|
|
|
#20 |
|
<*(((<
|
Sv: Noen mer erfaringer fra Pula-Kroatia som reisemål?Come on, 18 svar og ikke en eneste en!? Da må jo jeg:
|
![]() |
|
|