Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg skulle ha hørt på mora mi...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-07, 14:54   #1
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle ha hørt på mora mi...

...da hun sa at jeg ikke burde nappe ansiktshår, fordi de bare ville vokse ut stivere og svartere. Jaha, særlig! tenkte jeg .

Men jeg skulle ha hørt på mora mi, for de er blitt stivere og svartere . Men aldri om jeg kommer til å innrømme det for min kjære mor

Har du noe du også burde ha hørt på mora di når hun sa? Dette er tråden for innrømmelser

Gammel 22-03-07, 14:56   #2
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg skulle ha hørt på mora mi...

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

...
Har du noe du også burde ha hørt på mora di når hun sa? Dette er tråden for innrømmelser

Jeg burde ha beholdt brudekjolen min som mamma var med på å plukke ut men i et anfall av min første trass mot henne byttet jeg kjolen ut i en annen to uker før bryllupet og angrer ennå 17 år etterpå.
Men det sier jeg jo ikke til henne

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 14:57   #3
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Festlig tråd

Kommer ikke på noe i farten. Men skal tenke etter.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 14:39   #4
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

At jeg skulle ta litt mer fornuftig utdannelse????!! Hun mente jeg kunne tatt noe med offentlig administrasjon på høyskolen her og bo hjemme og ikke ta studielån.

Sitter med en cand.mag fra universitet i folkloristikk, religion og historie og fikk et heavy studielån.

I dag:
Jobber med lønn og personal i staten... :dåååån:
Når jeg underviser/ kurser i dette kan jeg jo relatere meg til den jeg underviser sitt verdensbilde og religion i tillegg.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 20:03   #5
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, jeg kan ikke huske at jeg har angret når jeg "trasser" mamma.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 20:12   #6
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle reist til USA som utvekslingsstudent da jeg var 17 år.

Det hender min mor sier det fremdeles; "at du ikke reiste"

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 20:26   #7
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Mamma har alltid vært så forbasket freidig og festlig.. jeg er nok en skuffelse i så måte. Jeg skulle ha hørt på henne og vært litt mindre snusfornuftig. Jeg skulle ha malt, kanskje drevet et kunstgalleri i det minste, jeg skulle gått i flagrende gavanter, drukket enda mer rødvin og lest norges kulturhistorie med største iver (for at hun skulle være super fornøyd).

Men sum summarum, jeg kunne nok altså vært litt mindre snusfornuftig.
Studere først, lage karriere, skaffe mann, lage barn.. jeg har liksom tatt det i den rekkefølgen.
Tror man får det like så bra om man gjør det litt hultert i bultert

Sist redigert av Mandarin : 23-03-07 kl 20:35.
Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 20:27   #8
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Ah, etterhvert har jeg jo forstått at mamma hadde mye fornuftig, og at jeg burde ha hørt mer på henne. Jeg har tilogmed gitt henne den kreditten direkte.
Men jeg kommer ikke helt på noen historier, selv om de er utallige…
Jo, hun mente at jeg ikke burde tatt almennfag på videregående, hun har til dels rett, men jeg burde ikke tatt det hun mente uansett, Handel&kontor.
Hun mener også at jeg burde ha søkt teaterhøyskolen ( ), og hvem vet, kanskje man har gått glipp av en ny Wenche Foss, dere.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:20.