|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Shake it out!
|
![]() Jeg skulle ha hørt på mora mi......da hun sa at jeg ikke burde nappe ansiktshår, fordi de bare ville vokse ut stivere og svartere. Jaha, særlig! tenkte jeg
![]() |
#2 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skulle ha hørt på mora mi...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Jeg skulle ha hørt på mora mi...At jeg skulle ta litt mer fornuftig utdannelse????!! Hun mente jeg kunne tatt noe med offentlig administrasjon på høyskolen her og bo hjemme og ikke ta studielån. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Jeg skulle ha hørt på mora mi...Jeg skulle reist til USA som utvekslingsstudent da jeg var 17 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
godt brukt
|
![]() Sv: Jeg skulle ha hørt på mora mi...Mamma har alltid vært så forbasket freidig og festlig.. jeg er nok en skuffelse i så måte. Jeg skulle ha hørt på henne og vært litt mindre snusfornuftig. Jeg skulle ha malt, kanskje drevet et kunstgalleri i det minste, jeg skulle gått i flagrende gavanter, drukket enda mer rødvin og lest norges kulturhistorie med største iver (for at hun skulle være super fornøyd). Sist redigert av Mandarin : 23-03-07 kl 20:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Jeg skulle ha hørt på mora mi...Ah, etterhvert har jeg jo forstått at mamma hadde mye fornuftig, og at jeg burde ha hørt mer på henne. Jeg har tilogmed gitt henne den kreditten direkte.
![]() |
|
|