![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2011
![]() |
![]() ByttepartySkal ha bytteparty med en gjeng venner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ctrl+z
|
![]() Sv: ByttepartyVi har hatt klesbytteparty mange ganger, litt varierende med antall deltakere. Vi har stort sett lagt klærne i bunker, så går man rundt og ser som man vil. Til slutt viser vi frem det vi har funnet og blir enige om det er flere som ønsker seg samme ting. En genial måte å kvitte seg med klær man ikke bruker lenger og samtidig erverve seg nye godbiter.
![]() |
#3 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: ByttepartyTakk for svaret |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ctrl+z
|
![]() Sv: ByttepartyHos oss har det vært utvidet vennegjeng, så vi har kjent de fleste ganske godt. Derfor har det bare blitt kommet frem til en enighet om hvem som burde få det ønskede plagget. Har ikke opplevd noe problemer omkring det.
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: ByttepartyHøres gøy ut, jeg vil også bli med på sånt. Men kjenner for få folk. Hmm..
![]() |
#6 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Bytteparty
Gjør du? Du kjenner jo mange her inne. Kanskje en eller annen, evt noen, skulle arrangert en sånn byttekveld. Sikkert mange her som har mye som kan sendes videre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: ByttepartyHos meg blir det en god klikk med forskjellige mennesker. Noen har jeg kjent hele livet( ihvertfall siden jeg var 7 år) og noen har jeg bare kjent i 7-8 år. De kommer fra forskjellige"gjenger" og alle kjenner ikke alle. Har gitt beskjed til dem nå, og har gitt dem"ryddefrist" til slutten av januar. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|