|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Guardian of the galaxy
|
Bytte jobb - Hvordan "rense" pc og telefon?Når jeg bytter jobb på et eller annet tidspunkt vil pc'en min og telefonen min bli liggende igjen her. Da vil jeg gjerne levere det fra meg slik jeg mottok det, altså rent og ryddig.
|
|
|
#2 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Bytte jobb - Hvordan "rense" pc og telefon?Pcen: Hvis du skal være sikker på at alt av dine private ting er borte, så er en reinstallasjon det beste.
|
|
|
|
#3 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Bytte jobb - Hvordan "rense" pc og telefon?
Hvis jeg gjenoppretter fabrikkformatet på iphonen min, må jeg da også "nullstille" ituneskontoen? Følger ituneskontoen telefonnummeret?
|
|
|
#4 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bytte jobb - Hvordan "rense" pc og telefon?Bytte harddisk i pc. Det har vi som standard prosedyre hos oss.
|
|
|
#5 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Bytte jobb - Hvordan "rense" pc og telefon?
Det kan jeg aldri tenke meg at noen gjør her.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bytte jobb - Hvordan "rense" pc og telefon?Hvis du skal være helt sikret at ingen får tilgang til dine slettede data, må man bruke programvare som overskriver hele disken eller benytter en spesiell slettefunksjon som mange harddisker har integrert (såkalt Secure Erase). F.eks. kan man laste ned gratisløsningen Ultimate Boot CD, som har flere programmer for dette.
|
|
|
#7 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Bytte jobb - Hvordan "rense" pc og telefon?Takk for tips og info.
|
![]() |
|
|