|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ville du latt 5-klassingen din se disse filmene i bursdag?Storbror har endelig blitt 10 år. Han er yngst i klassen og fyllte i romjula. Alle fyller altså 11 år ila. året.
![]() |
#2 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Ville du latt 5-klassingen din se disse filmene i bursdag?Trollmannens læregutt hadde jeg ikke reagert på. Egentlig ikke de andre heller, men jeg tror ikke min 10-åring hadde likt å se de. Men nå er jo hun jente da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Ville du latt 5-klassingen din se disse filmene i bursdag?For meg er det viktigere hvem Poden ser film sammen med enn hvilke filmer han ser, tror jeg.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville du latt 5-klassingen din se disse filmene i bursdag?Filmene som er 11-årsgrense på er vel tillatt for 7-åringer å se på kino sammen med voksen?
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Ville du latt 5-klassingen din se disse filmene i bursdag?Jeg synes, på generelt grunnlag at det er en uting å invitere gjester i selskap og vise dem en film de ikke er gamle nok til å se. De av gjestene som har bursdag sent på året, vil være et år under aldersgrensen, og det kan være mye nok for enkelte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Ville du latt 5-klassingen din se disse filmene i bursdag?
Sånn er det her også, Mazungen vil vanligvis si fra selv, men det kan være flaut i en bursdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Enig i alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Ville du latt 5-klassingen din se disse filmene i bursdag?Her var det vel snakk om at bursdagsbarnet var den yngste, alle de andre hadde allerede fyllt år. På generelt grunnlag ville jeg nok valgt en "snill" film, og ikke voksenfilmer tillatt for barn i en slik setting.
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Ville du latt 5-klassingen din se disse filmene i bursdag?Oi. Jeg har laget en veldig lik tråd som denne akkurat nå. Bare at min problemstilling er 6 åringer på 7-årsfilm. Leser med interesse her.
![]() |
![]() |
#11 |
trøtt
|
Alle har fylt 10 år, ja. Ca ingen har fylt 11, regner jeg med, siden det er så tidlig på året ennå.
![]() |
#13 |
maler
|
![]() Sv: Ville du latt 5-klassingen din se disse filmene i bursdag?Jeg hadde syntes det var greit for min tiåring, men jeg ville ha visst om det på forhånd. Det er vanlig for filmeventer her enten det er bursdag eller filmkveld (som er et bursdag-ish arrangement med venner utenom bursdag) at man skriver i invitasjonen hva man planlegger å vise. Evt snakker med foreldrene først hvis det er litt kontroversielt.
![]() |
|
|