|
|
#1 |
|
Personlig pessimist
|
Mackyndige: iWebVi har en iMac i stua, hvor jeg i ett år nå har brukt iWeb til å blogge. Nå har jeg fått en MacBook Air, og Apple har jo kuttet ut iWeb. Finnes det noen mulighet for å få iWeb på MacBooken likevel? Jeg liker iWeb. Det er jo så enkelt at det kan gjøres i blinde.
|
|
|
|
#2 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
Sv: Mackyndige: iWebEvt kan du hoppe til Rapidweaver. Det er like enkelt som Iweb men mye mer fleksibelt, og du kan overføre Iweb-bloggen din til Rapidweaver mener jeg å huske. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Mackyndige: iWebAh, hvis jeg kan flytte iWebsidene over til Rapidweaver, så er det jo et interessant alternativ. Takk for tips!
|
|
|
|
#5 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
Sv: Mackyndige: iWebHer er en "oppskrift": |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Mackyndige: iWeb
Ja, men ikke lenger nedlastbar fra AppStore. Da må jeg kjøpe iLife11 fysisk, finne meg et ekstern CD-drive, og sånn. Det virket så tungvindt.
|
|
![]() |
|
|