Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Har du en tapetrest til overs?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-12, 19:57   #1
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Har du en tapetrest til overs?

Jeg har en liten ikeahylle jeg skal henge over snuppa sitt røde briokjøkken inne på kjøkkenet vårt.
Nå er bakveggen i hyllen tapetsert med eiffingers fugletapet i rosa, og det krasjer jo helt med det røde kjøkkenet til snuppa. :diva:

Lurer derfor på om noen har liggende en liten rest av tapet i skarp rød, gjerne med noe mønster i seg, men det må passe inn på et ikke hypermoderne kjøkken.
Evt i grønt eller en annen klar og skarp farge. Gammel eller ny, det spiller ingen trille. Gult kunne jo også passe.

Jeg betaler selvsagt.

HYllen måer 74x40 cm...

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 20:00   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en tapetrest til overs?

Å, det er en butikk i Sverige som sender deg 10 gratis tapetprøver. Du velger selv hvilke tapeter du vil ha prøve av. Jeg husker bare ikke adressen, men jeg tror kokosbolle kanskje vet. Send henne en pm. Jeg fikk en rull med 10 fine tapetprøver, helt gratis.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 20:02   #3
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en tapetrest til overs?

Aaah, det vet jeg jo egentlig. Hvor store prøver sender de da? Må bare huske hva de heter jeg også.

At jeg ikke tenkte på det. :klaskepanne:

Takk, Niobe.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 20:03   #4
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.849
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en tapetrest til overs?

Her kan du få vareprøver, må betale porto da
http://www.inreda.com/

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 20:04   #5
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.849
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en tapetrest til overs?

http://maleributiken.se/maleributiken/
Her også

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 20:05   #6
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en tapetrest til overs?

Tusen takk, Minni!

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 20:06   #7
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en tapetrest til overs?

Jeg har en slant fantastisk fin rød tapet med hvite prikker og roser på som du sikkert kan få. Jeg har mest en hel rull, men gir ikke fra meg hele!

Det er denne, bare at den er rød og ikke turkis i bunnen:



http://www.pipstudio.com/en/wallpape...-red-wallpaper

Bråkebøtta har en fondvegg med denne på rommet sitt. Den er bare skjønn!!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_0769.jpg (189,3 KB, 21 visninger)
__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.

Sist redigert av Bomull : 08-01-12 kl 20:13.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 21:19   #8
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en tapetrest til overs?

Det hadde vært helt fantastisk!

De som sender tapetprøver sender gjerne mindre enn det jeg trenger.

Sender deg en pm jeg.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 22:15   #9
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en tapetrest til overs?

Ellers har de gratis utgåtte tapetprøver på byggmakker. Men der er det veldig mye duse farger i kurven.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no