Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Da har jeg bestilt meg Zapp!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-07, 10:57   #1
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Da har jeg bestilt meg Zapp!

***POoff*

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).

Sist redigert av Azi : 16-05-07 kl 19:20.
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 14:44   #2
Helle
Har glorien til vask.
 
Helle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.696
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Da har jeg bestilt meg Zapp!

Grattis!!! Hentet min på posten i dag jeg. Vesla nektet å gå ut av den en stund her

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 14:52   #3
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Da har jeg bestilt meg Zapp!

ÅÅ jeg gleder meg!!

Gratulerer til deg også!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 15:38   #4
Filla
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9
Filla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Da har jeg bestilt meg Zapp!

Spennende!!!

Filla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 16:54   #5
Helle
Har glorien til vask.
 
Helle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.696
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Da har jeg bestilt meg Zapp!

Vesla, som elsket vogna, er 2 år. Min 5,5 åring som er 106,5cm lang (litt liten for alderen) har GOD plass i den hun også hvis den blir brukt på ferie.

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 20:06   #6
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Da har jeg bestilt meg Zapp!

Da har jeg henta vogna våres!

Siden lillesøster sover søtt nå. Storesøster måtte tyvlåne vogna litt!
Her er fine vogna vår. Den er jo kanon god å kjøre med!


__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 20:12   #7
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da har jeg bestilt meg Zapp!

Grattis med ny vogn.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 20:15   #8
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Da har jeg bestilt meg Zapp!

Takk takk! Nå må jeg bare finne fram mailen til hvordan jeg henger opp kurven. For jeg får det ikke til!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 20:32   #9
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da har jeg bestilt meg Zapp!

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Takk takk! Nå må jeg bare finne fram mailen til hvordan jeg henger opp kurven. For jeg får det ikke til!

Det er enklere enn du tror. Det står egentlig litt knotete forklart i bruksanvisningen jeg har i alle fall.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 20:42   #10
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da har jeg bestilt meg Zapp!

Gratulerer!

Har lyst på en Zapp jeg også, men den kan vel ikke legges ned i ryggen? Lillebror blir 2 år i juni.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 12:53   #11
tildemor
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 10
tildemor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Da har jeg bestilt meg Zapp!

Grattis med ny vogn, så fin den var

tildemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 22:41   #12
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Da har jeg bestilt meg Zapp!

Grattis med ny vogn.

Vi fikk Zapp'en vår for en uke siden og både mannen og jeg er nå forelsket i vogna . Den kommer til å bli MYE brukt i sommer på svippturer hit og dit. Gleder meg til grusen forsvinner på gangveiene.

Hvorfor kjøpte vi ikke Zapp tidligere er egentlig nå det store spørsmålet.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 22:58   #13
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Da har jeg bestilt meg Zapp!

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Har lyst på en Zapp jeg også, men den kan vel ikke legges ned i ryggen?

Nei, det kan den ikke.

Gratulerer med fin vogn, Azi!

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no