|
|
#1 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Acer-anbefalinger?Jeg trenger ny pc. Sitter nå på en acer aspire 2930Z som ble kjøpt til studiebruk for tre år siden, men som har dugd til mye mer enn det. Jeg har vært så fornøyd med den at jeg tenker å kjøpe acer igjen.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Acer-anbefalinger?Det er ikke mer enn 1-1,5 års tid siden jeg kjøpte ny laptop, men finner ikke den modellen på markedet nå (no surprise). Mener det må bli Acer Aspire 5750G som blir en slags fornyet og forbedret utgave av den jeg har (Acer Aspire 8735ZG), og den ser i alle fall veldig bra ut. Den har litt større skjerm enn du er ute etter, men veldig god lagringskapasitet, m.m. Les mer om den her. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Acer-anbefalinger?5750G er en enkel og for så vidt grei maskin, men med 15,6" og relativt tung. Så vidt jeg husker ligger den vel på 2,5-2,6 kg.
|
|
|
#6 |
|
Sv: Acer-anbefalinger?Acer S3 får man jo ellers for under 6000 kr nå. Ikke kjemperask, men samtidig ikke mye bak en del av de tradisjonelle pc-ene i samme kategori. Men lekker, liten, lett.....
|
|
|
#8 |
|
Sv: Acer-anbefalinger?Den fra Dell har jeg ingen erfaringer med. Har erfaring med litt tidligere modeller fra den serien til Acer, samt 8473, som er bedriftsvariantene - litt usikker på hvor mye det egentlig skiller dem. 8473 likte jeg i hvert fall godt. Meget god batteritid. Bedriftsmodellene koster nødvendigvis ikke spesielt mer og har matt skjerm, samt vel bruker magnesium og aluminium i chassiskontruksjonen (altså innvendig, under polykarbon-skallet (les; forsterket plast..)). 8373 er vel 13" av bedriftsmodellen, mens 8473 er 14".
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Acer-anbefalinger?Jeg sitter på en Dell Inspiron 9400 nå. Det er en pc jeg fikk gjennom jobb. Den har holdt godt i 5 år og er veldig godt brukt, så og si hver eneste dag bortsett fra ferier. Jeg liker den veldig godt og snuser litt på ny Dell.
|
![]() |
|
|