|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
maler
|
Hvordan gjør man det med barn og telefonkatalogoppføring?Poden har fått mobil, dvs abonnementet står på meg. Da har det dukket opp et nytt problem, og det er at den telefonen åpenbart dukker opp i registeret på meg når folk (som type UPS) søker, og han får da meldinger og henvendelser myntet på meg. Er dette noe man bare lever med eller er det noe å gjøre med dette rent praktisk?
|
|
|
#2 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan gjør man det med barn og telefonkatalogoppføring?Du tar kontakt med leverandøren av ditt abonnement og sier at det nummeret ikke skal være i noen kataloger og heller ikke søkbart på nettet |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan gjør man det med barn og telefonkatalogoppføring?
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan gjør man det med barn og telefonkatalogoppføring?Mine har såkalt hemmelig nummer. Det vil si at de ikke er søkbare. Ikke i opplysningstjenester heller. |
|
|
|
#8 |
|
maler
|
Sv: Hvordan gjør man det med barn og telefonkatalogoppføring?Det var reservasjonsmulighet på mine sider hos netcom også, så nå satser jeg på at det nummeret forsvinner fra offentligheten.
|
![]() |
|
|