Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hyyyl! CastleVille på FB

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-12, 18:55   #1
Husfruen
Erfaren

Husfruen sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Husfruen er litt kul
Standard

Hyyyl! CastleVille på FB

Jeg blir snart sprø! Jeg får så mange forespørsler fra folk på FB. Jeg vil ikke ha noe med det der CastleVille å gjøre. Men hvordan blokkerer jeg det? Jeg finner bare rapporter.. og det funker ikke. Før kunne man jo velge lett som bare det å blokkere spill man ikke ville ha mer forespørsler fra. Jeg vurderer å slette disse folkene som sender denne dritten hele tiden. Det er snakk om hver eneste dag

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-12, 18:58   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hyyyl! CastleVille på FB

Du kan i hvertfrall gjøre det inne på "applikasjoner og spill" i menyen til venstre når du er på "hjem"-skjermbildet.

Jeg blokkerer også alt slikt. Lett og greit syns jeg.

Gammel 10-01-12, 19:19   #3
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Det skal være ei pil oppe til høyre på forespørselen når den ligger på veggen din. Trykk på den, så får du en meny med diverse valg, og der kan du velge å blokkere CV. Pila vises ikke før du drar pekeren over den, kan være litt vanskelig å finne.

Gammel 10-01-12, 19:23   #4
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Det skal være ei pil oppe til høyre på forespørselen når den ligger på veggen din. Trykk på den, så får du en meny med diverse valg, og der kan du velge å blokkere CV. Pila vises ikke før du drar pekeren over den, kan være litt vanskelig å finne.

Jeg finner heller ikke en løsning på dette og det irriterer meg grenseløst. Invitasjonene dukker ikke opp på veggen min som, før synes jeg, da var de enkle å blokkere. Nå kommer de bare under "varsel".

Gammel 10-01-12, 19:31   #5
Husfruen
Erfaren

Husfruen sin avatar

Husfruen er litt kul
Standard

Jeg får de ikke opp på veggen. Får kun varsel om de.. Og jeg får de ikke opp på applikasjoner..

Gammel 10-01-12, 19:47   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke på venstresiden på "spill og applikasjon"-linken? Der ligger de til meg når jeg får slike forespørsler.

Gammel 10-01-12, 19:52   #7
Husfruen
Erfaren

Husfruen sin avatar

Husfruen er litt kul
Standard

Nope.. ingenting der..

Gammel 10-01-12, 19:55   #8
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Se på et av varslene, det er en liten nedtrekksmeny øverst til høyre på selve varselet. Der kan du skjule det.

Gammel 10-01-12, 20:01   #9
Husfruen
Erfaren

Husfruen sin avatar

Husfruen er litt kul
Standard

Nedtrekksmeny?? Jeg har jo ikke det heller??

Jeg har nå klikket på "tillat" på den greia der, og da dukket den opp under applikasjoner. Så klikket jeg på "fjern applikasjon" så får vi se om det er nok. Det sto ikke blokker noen steder.

Gammel 10-01-12, 20:07   #10
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg har også måtte blokkere og fjerne den applikasjonen,blir jo tullerusk av alle forespørsleme fra alle spill.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-12, 20:15   #11
Husfruen
Erfaren

Husfruen sin avatar

Husfruen er litt kul
Standard

En og annen forespørsel nå og da er greit, men når det blir daglig Og i tillegg fra 4-5 personer. Hver dag. Fatter de ikke at man ikke vil når de fortsatt kan sende forespørsel??

Gammel 10-01-12, 20:35   #12
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg tror jeg hadde minst 20 hver eneste dag av CastleVille og PioneerTrail en stund,inntil jeg blokkerte begge,det er ikke noe jeg orker å bruke tid på,å sitte med spill på FB,altså.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-12, 20:41   #13
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Husfruen, her.

En og annen forespørsel nå og da er greit, men når det blir daglig Og i tillegg fra 4-5 personer. Hver dag. Fatter de ikke at man ikke vil når de fortsatt kan sende forespørsel??

Man velger ikke hvem man vil sende forespørsel til. Og forespørlene er en forutsetning for å komme videre i spillet. Det er det som er noe dritt med de FB spillene.

Det lureste er nok at du greier å blokkere det hos deg, slik at du slipper å se dem.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-12, 21:02   #14
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

Man velger ikke hvem man vil sende forespørsel til. Og forespørlene er en forutsetning for å komme videre i spillet. Det er det som er noe dritt med de FB spillene.

Joda, det kan man - ved å opprette en gruppe med bare andre venner som spiller, og velge at forespørsler bare skal vises for medlemmer av denne gruppa. Det gjør jeg, og de som ikke er medlem i gruppa kan ikke engang se forespørsler om de går direkte inn på veggen min.

Jeg regner dog med at det er mange som ikke vet om denne muligheten og derfor ikke bruker den.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:54.