Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Macbook Pro til TV (HDMI)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-12, 18:44   #1
Martej92
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1
Martej92 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Macbook Pro til TV (HDMI)

Jeg har kjøpt meg en Moshi Mini DisplayPort til HDMI Adapter (med lyd) + HDMI-kable for å kunne koble min Mac til TV, men TV'n blir som en ekstern skjerm i tillegg til Macen. Altså jeg får ikke opp samme bilde på TV som på Mac. Jeg får heller ikke noe lyd fra macen og til TV'n. Er det noen som kan hjelpe meg med dette?

- Marte : )

Martej92 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 19:18   #2
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Macbook Pro til TV (HDMI)

Du må samle skjermene tror jeg. Vent litt så skal jeg ta noen bilder her og vise deg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 19:20   #3
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Macbook Pro til TV (HDMI)

Tror man må være koblet til Tven for å få opsjonen opp. Men forsøk å gå inn på system preferences og velg display. Der er det noe med å samle displays og det er kun noe som skal hakes av om jeg ikke husker feil.

Lyden er jeg mer usikker på. Her har jeg ikke klart å koble lyden til TVen, men kun til eksterne høytalere.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no