Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Steder med billige slalåmski

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-12, 13:47   #1
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Steder med billige slalåmski

,,,

Sist redigert av Strutsen : 17-12-12 kl 18:53.
Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 13:53   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Steder med billige slalomski

Gjenoppfunnet?
Du fant opp slalom helt på nytt?

Det var det jeg hadde å bidra med.

Gammel 13-01-12, 14:11   #3
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

av Kirsebær.

Så morro!

Om du kan klare deg med å leie utstyr denne sesongen, vil jeg anbefale deg å besøke et av skistedene siste helga de har åpent. Mot slutten av sesongen selger de endel utstyr for en billig penge av det som har vært leieutstyr.

Jeg kjøpte mine ski i Trysil. Betalte 3000,- for de og de er fantastiske. Dette er av det de leier ut og kaller eksklusiv linje. De var nypreppa da jeg hentet de, og de vasket selvfølgelig bort nr som sto på de.

Gammel 13-01-12, 14:30   #4
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis du skal leie hele sesongen nå så kan du like gjerne kjøpe deg en rimelig skipakke på XXL eller OBS eller noe sånt. De funker helt fint så lenge en ikke har profesjonelle krav til utstyr. Vi kjøper utstyr til ungene på et skisenter i nærheten av oss etter vinterferien. Da begynner de å selge ut leieutstyr, men annonserer det ikke. Så du kan spørre på skisenter etter vinterferien om når de evnt. selger leieutstyr som skal byttes ut.

Jeg kjøpte meg ski på OBS for ca. 2000,- for alt av støvler, ski, bindinger og staver. Mannen skulle ha litt proffere ski og betalte vel 2000,- for bare skia på OBS. Til ungene har vi kjøpt leieutstyr til mellom kr 400-800 for et komplett sett med støvler, bindinger og ski.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 17:15   #5
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis du kjenner noen som er aktive i alpinmiljøet i *kremt* kommunen der du bor (skal ikke oute deg) har de et årlig bruktsalg på høstparten hvor man får utstyr til en svært billig penge. Barneutstyret går svisj, mens voksenutstyret er det litt mindre rift om.
Jeg ble ikke invitert i år men kan spørre min kilde/spion om det er noe planlagt. Evt. kan jeg høre med han om tips om butikker i området? Han bor på samme tettsted som du jobber

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 18:54   #6
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Steder med billige slalåmski

Det er bruktmarked i regi av ski klubben ca midten av oktober hvert år. Tro om det er det samme som m^2 tenker på ?

Ellers er det billig å leie ski i Kolsåsbakken. Vi betalte 70 kr for en komplett pakke til barn sist helg for en dag. Tipper at voksne koster 90 kr dagen.

Gammel 13-01-12, 21:12   #7
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Stikk på SmartClub.
Var innom der nå og de solgte brukte ski med bindinger til en meget akseptabel pris, det var både til 299,- og 999,-, støvler til 699,- de var nye.
Kjenn skole pleide å ha utsalg sit i oktober eller først i november før, men i år lurer jeg på om det ble flyttet på.

Gammel 14-01-12, 21:47   #8
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

GMax Storo hadde mye nedsatt og billig, nå så jeg ikke på alpint, men langrenn.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:32.