|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Passer kanskje ikke her, men jeg visste ikke helt hvor jeg skulle legge den
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Passer kanskje ikke her, men jeg visste ikke helt hvor jeg skulle legge denJeg tror jeg hadde gjort som deg, tatt bilde av det hele, og notert ned bilnummer. Deretter sendt hele greia til politiet, for dette er jo livsfarlig!
|
|
|
#4 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Passer kanskje ikke her, men jeg visste ikke helt hvor jeg skulle legge denJeg hadde sikkert iikke tenkt på å ta bilde, men bilnummeret hadde jeg notert meg, og telefon til politiet hadde det blitt, sporenstreks. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Passer kanskje ikke her, men jeg visste ikke helt hvor jeg skulle legge den
|
|
|
#7 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Passer kanskje ikke her, men jeg visste ikke helt hvor jeg skulle legge denJeg glemte jo selvsagt å notere ned nummeret i befippelsen,så da er det vel neppe noe vits i å sende det til politiet, er jeg redd |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Egentlig er jeg ikke for å henge ut folk. Men. Det kan være i bilen foran eller bak mine unger sitter en dag, og jeg vil ikke at en slik idiot skal være sammen med dem i trafikken. At en avis (vel, lesing av den og ukonsentrasjon i trafikken grunnet det) skal kunne skade dem...eller whoever. Det må forhindres, hvis man kan. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Med en slik begrunnelse lurer jeg på nøyaktig hvilke tilfeller du syns det ikke er greit å henge ut folk. For veldig fort vil for eksempel de fleste bilrelaterte hendelser kunne kvalifisere til å henge ut bilfører, tenker jeg ...
|
|
|
#11 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Jupp!
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Selvfølgelig er det beste å få notert bilnummer og si ifra til politiet, men det ble jo ikke gjort. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Står på egne ben
Sv: Passer kanskje ikke her, men jeg visste ikke helt hvor jeg skulle legge denSer en noen som oppfører seg skremmende eller uansvarlig i trafikken så tar en bilnummeret, ringer politiet og holder seg så langt unna og ikke rett i nærheten så en kan være uheldig å komme opp i noe. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Passer kanskje ikke her, men jeg visste ikke helt hvor jeg skulle legge den02800 - rett til nærmeste politikontor. Hvis man skal legge ut bildet på FB bør det vel være med sladdet ansikt - vedkommende kan nok likevel kjenne seg igjen hvis han ser det, og andre vil kanskje få en påminnelse om at det ikke er alt som er greit å gjøre mens man kjører bil.
|
|
|
#15 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Passer kanskje ikke her, men jeg visste ikke helt hvor jeg skulle legge denSend det til VG!
|
|
![]() |
|
|