|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tips til overnatting mellom Milano Og Gardasjøen?Overskriften sier sitt. Er det noen som er litt kjent og har noen tips? Vi er to voksne og to barn. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Tips Til overnatting mellom Milano Og Gardasjøen?Vi fløy til Milano og kjørte til Garda sist sommer. Overnattet i Verona på veien til Garda og i Como på vei tilbake. Jeg kan ikke huske navna på hotellene, de var helt greie men ikke ekstraordinære på noen måte, men jeg kan anbefale begge disse byene på det varmeste! Liten omvei er det ift rake veien mellom Milano og Garda, men absolutt verdt det. Vi fant hotellene på www.hotels.com mener jeg å huske.
|
|
|
#4 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Tips Til overnatting mellom Milano Og Gardasjøen?
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til overnatting mellom Milano Og Gardasjøen?Jeg ville ikke overnattet på veien, men heller kjørt i ett strekke. Om dere trenger en ekstra natt på hotell, villre jeg valgt Verona. Flott by, men det er også mulighet å bare ta en dagstur her. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Tips til overnatting mellom Milano Og Gardasjøen?Vi kommer til Milano en onsdag på formiddag. Ser for oss en overnàtting eller flere, ganske sentralt så mann og barn som ikke har vært der før får se byen.
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Tips til overnatting mellom Milano Og Gardasjøen?Vi skal bo i Tignale, nord i Gardasjøen. Vi har vurdert å stoppe ved Lago d iseo, men vi får se hva det blir til. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til overnatting mellom Milano Og Gardasjøen?Tinkadott. Jeg ville valgt kysten mot Frankrike. Vi vurderer å bo en natt i como når vi skal være i "nærheten" av flyplassen. |
|
|
|
![]() |
|
|