|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vaske Tulip&Tatamo kjole hjemme?Jeg har en TT kjole som jeg nesten ikke har brukt. Nå tenkte jeg kanskje bruke den i helgen, men jeg skulle gjerne ha fått skylt den opp eller vasket den (den har hengt i skapet over to år... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vaske Tulip&Tatamo kjole hjemme?Jeg har en hjertekjole fra T&T i fra serien Myk eller noe, den vasker jeg på 30 grader i maskinen med Milo.
|
|
|
|
#4 |
|
intro
|
Sv: Vaske Tulip&Tatamo kjole hjemme?Plaggene i Myk-serien kan vaskes, ja, også ifølge vaskelappene - hvis det er den kjolen jeg har maken til du mener, Kanina. Mange av de andre er merket med kun rens. Jeg har ikke prøvd å vaske verken min ulkjole eller kjolen i "stivt" fløyelsstoff.
|
|
|
|
#6 |
|
intro
|
Sv: Vaske Tulip&Tatamo kjole hjemme?Aha, nå ser jeg i en shoppingtråd at det er samme type kjole som jeg har selv.
|
|
|
|
#7 |
|
Sv: Vaske Tulip&Tatamo kjole hjemme?Det husker jeg, nå som du sier det, Bluen. Hm...kan man prøve å skylle litt unntatt på armene. Eller kanskje jeg bare burde lufte den ute litt. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vaske Tulip&Tatamo kjole hjemme?Heng den til lufting, det pleier å funke det.
|
|
|
|
#10 |
|
Sv: Vaske Tulip&Tatamo kjole hjemme?
Jeg får besøk fra Utlandet imorgen, så dagene frem til helgen går i 100. Hadde tenkt spare tid på å gjøre det hjemme |
|
|
|
![]() |
|
|