|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kakemonster
|
![]() Lauryn Hill i SpektrumEr det noen her som vet ca når hun går på scenen på lørdag? Er det noe oppvarming først? Dørene åpner 19:30, og det er det eneste jeg finner av informasjon.. Jeg har fått billetter i gave, og har snakket om å spise ute også, men om det starter tidlig blir det liksom for tidlig å spise før, og for sent å spise etterpå..
![]() |
#2 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Lauryn Hill i Spektrum18:30 åpna det visst. Ikke at det hadde noe å si, hun tok seg god tid, over to timer etter annonsert start (som var 19:30, det var der jeg blingsa) gadd hun å dingle seg ut på scenen. Hun kunne like gjerne latt være, for den opptredenen der.. Hjelp..
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Lauryn Hill i SpektrumDJ gikk på kl. 20, en halvtime etter annonsert showstart, og Ms. Hill gikk på 50 minutter etter hennes egentlige getin. Ikke stilig i det hele tatt, men showet startet (med DJ) altså en halvtime etter annonsert, ikke to timer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
We weren't born to follow
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Lauryn Hill i SpektrumVi så Lauren Hill på canalstreet i Arendal for noen år siden. For en skuffelse. Først kom hun 3 timer for sent og så hadde hun vondt i halsen så hun sang nesten ikke. Kan trygt si at jeg aldri kommer til å dra på konsert med henne igjen.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lauryn Hill i SpektrumHørte på radioen at hun fikk dårlig kritikk. Det er ikke noe gøy når man har betalt en del for billettene. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|