Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg luen din

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-12, 00:08   #1
Dansma
Superduperaktiv

Dansma sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Vis meg luen din

Avsporing fra : bruker du lue - tråden

Ser det er mangen som bruker lue og er fornøyd med luen sin.
Jeg finner ingen lue som jeg er fornøyd med, og som jeg kan se normal ut i.
Så - vis meg luen din!

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-12, 00:13   #2
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vis meg luen din.

Brun og rosa baggy lue...

Gammel 24-01-12, 00:27   #3
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bytter på...

Nå fant jeg ikke noe bilde av den kuleste i farta, kanskje knipse i morgen.

Gammel 24-01-12, 00:30   #4
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har litt av hvert

i litt andre farger

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-12, 08:23   #5
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Har en som ligner litt på denne:

Elegant kan man ikke si at den er, men det er umulig å fryse iført en slik.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-12, 08:37   #6
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg bruker stort sett bare lue på tur og på trening

Gammel 24-01-12, 08:41   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En helt vanlig strikkelue fra HM:

Aller mest bruker jeg et par litt alveaktige fra Noa Noa.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-12, 09:31   #8
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Nå er dette favoritten.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-12, 13:00   #9
Dansma
Superduperaktiv

Dansma sin avatar

Standard

Sv: Vis meg luen din

Mange fine luer her!

Og dere kler de jo også kjempebra!

Må finne meg en passende lue snart...

Gammel 24-01-12, 13:24   #10
Carrie
-

Carrie sin avatar

Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

- og samme lue som alle andre i marka:

Sist redigert av Carrie : 24-01-12 kl 13:30.
Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-12, 20:09   #11
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har flere luer fra HM. Har dessverre ikke bilder. For tiden bruker jeg fleeceluen fra Elixia på vrangen. Den ser slik ut: http://www.foreldreportalen.no/forum...&postcount=170

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 10:22   #12
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den ene alvelua fra Noa Noa (har to som nesten er like):

Om man ser normal ut med den, kan sikkert diskuteres.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 10:34   #13
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fra Bergans.

Ellers så har jeg to luer fra Ski VM i Oslo i 2011. En tynn sort og en tykk hvit. Veldig fine de også.

Gammel 25-01-12, 17:08   #14
Anikka
Snøavhengig

Anikka sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Jeg lærte først å bruke lue i voksen alder, (kanskje ikke så smart når man kommer fra et sted der gradestokken stadig tipper under -20 C), men har nå flere luer jeg stortrives i. Deriblant denne i knall lilla fra Craft som er den absolutte favoritten:

Jeg har også en strikkelue noe a la denne under her i Mariusmønster i grålilla/mørkelilla, kjøpt på Epla :

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 17:15   #15
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Har ikke bilde av mine luer tilgjengelig, men lurer på om det er trendy med stor dusk på relativt stram lue? Det har jeg nemlig observert blant 'finere fruer' i Oslo.
Noe i denne gata: (Googlet bilde.)

-Pippi

Sist redigert av Robyn : 25-01-12 kl 17:34.
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 17:18   #16
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Har litt av hvert

i litt andre farger

Den mellomste luen var stilig! Har du strikket (eller er den heklet) selv?

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 22:53   #17
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ema, her.

Den mellomste luen var stilig! Har du strikket (eller er den heklet) selv?

Du finner dem til salgs her, samt mange andre http://kammerset-narvik.blogspot.com/

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 22:58   #18
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har litt ymse. Et par sånne strikkeaktige luer som Bluen viser, en tykk baggylue som jeg har kjøpt hjemmestrikket her inne, og en klassiks Berganslue. Ja, og så har jeg en baggy barnelue som jeg kjøpte på Barnas Hus. Den må være stor i størrelsen, for den er ikke liten til meg. Den er i bomull og lilla med stjerner.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 23:04   #19
Dansma
Superduperaktiv

Dansma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Du finner dem til salgs her, samt mange andre http://kammerset-narvik.blogspot.com/

Her var det mange fine luer ja!
Kunne tenke meg et par av dem.

Takk for link!

Gammel 25-01-12, 23:14   #20
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lue? Jeg har hår.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:29.