|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tidsklemma
|
![]() Oppbevaring av badeleker?Hvordan oppbevarer dere badeleker? Finnes det noen duppedingser for å oppbevare dem, som feks vannet kan renne ut gjennom?
![]() |
#2 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Oppbevaring av badeleker?Jeg har kjøpt en flettet kurv av et plast/kunststoffaktig materiale på en badebutikk. Det ville ha fungert fint, om jeg kunne fått ungene til å huske å legge lekene i den når de var ferdige med badingen. I praksis er "i en haug i badekaret" nærmere sannheten, men jeg har i alle fall et sted å gjøre av dem når jeg rydder selv da, og det er jo noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Oppbevaring av badeleker?Vi har ei sykkelkorg hengande på kanten av badekaret.
![]() |
#4 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppbevaring av badeleker?Det finnes sånne nett som de badeendene, til oppbevaring av badeleker, jeg har sett dem, og tenkt at slikt skulle vi hatt...
![]() |
#5 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppbevaring av badeleker?Vi har en lite balje i plast som alle lekene legges i etter bading. Den står bare nedi badekaret, men er enkel å flytte hvis noen skal bade eller det skal vaskes. Vi har så mange badeleker at noe nett til å henge på veggen ville aldri romme alt uansett, så balje er genialt her.
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Oppbevaring av badeleker?Jeg tenker å kjøpe et sånt nett (må bare finne et sted de har det på lager), og rett og slett si at de lekene vi får plass til oppi der er de vi har i dusjen. Så får vi heller bytte på hvilke som er der og hvilke som oppbevares et annet sted. I dag oppbevarer jeg de få badelekene han har i bøtta han har i dusjen, men det begynner å bli trangt.
![]() |
![]() |
#8 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Oppbevaring av badeleker?Den var jo ganske kul da!!
![]() |
#9 |
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppbevaring av badeleker?Vi har et stort nett som de skal være oppi
![]() |
#10 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Oppbevaring av badeleker?Men som den frosken - den tar jo bare pittesmå leker!
![]() |
#11 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Oppbevaring av badeleker?Jeg har to små spann. Der kan alle båtene (Elias og gjengen) plasseres på en sånn måte at alt vannet renner ut av dem.
![]() |
#12 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Oppbevaring av badeleker?Badelekene bor i en plastbalje under servantskapet. Den matcher fargen på håndklærne, til og med.
![]() |
![]() |
#13 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Oppbevaring av badeleker?Da skal jeg komme med min bakteriefobi igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|