|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Har du vært på storkonsert på Telenor Arena?JAY-Z and Kanye West kommer til Telenor Arena 28. mai, og jeg ser for meg at den konsertopplevelsen er verd å få med seg.
![]() |
#3 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du vært på storkonsert på Telenor Arena?Det pleier å være sitteplasser.
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har du vært på storkonsert på Telenor Arena?Jeg tenkte å skrive Maverick! i overskriften, men tenkte at kanskje det ville virke litt ekskluderende.
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har du vært på storkonsert på Telenor Arena?Man vet kanskje ikke på forhånd hvilket felt som er best å få billetter på? Det kommer helt an på hvordan de velger å ha scenen og det finner de ikke ut før like før? Eller noe?
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har du vært på storkonsert på Telenor Arena?
![]() |
#12 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Har du vært på storkonsert på Telenor Arena?Jeg var der på metallicakonsert med sitteplasser, og jeg synes det ble alt for stort og upersonlig, foretrekker Valle Hovin og Spektrum foran Telenor arena. Husker ikke navnet på området hvor vi fikk plass, men jeg husker at vi knapt så hvem som var hvem på scenen.
![]() |
#13 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har du vært på storkonsert på Telenor Arena?Siden jeg mest sannsynlig ikke kan få flyttet konserten til et annet sted, tror jeg nesten jeg må til Telenor Arena, altså.
![]() |
#14 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har du vært på storkonsert på Telenor Arena?Det er ikke sånn veldig viktig å se detaljer. Det viktigste er å bli høy av musikken og føle seg som den kuleste i verden etterpå.
![]() |
#15 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Har du vært på storkonsert på Telenor Arena?Ja, nei. Jeg hadde ikke droppet en viktig konsert fordi den var på Telenor Arena, altså!
![]() |
#16 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du vært på storkonsert på Telenor Arena?Jeg var på Foo Fighters på Telenor og jeg skal (!!) på denne også. Men jeg skal stå! Jeg har sittet på en konsert og det skjer ikke igjen før jeg får rullator.
![]() |
#20 |
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du vært på storkonsert på Telenor Arena?Var på Andrea Bocelli og siste halvdelen fokuserte jeg mest på skjev rygg og øm rumpe. Vi satt oppe på siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|